Trojnásobný objem odkládacích prostor proti stávajícímu modelu.Výkonnější a přitom úspornější motory, připravené plnit budoucí limity EURO IV. Nový kokpit, revolučně řešený systém topení a klimatizace.
Actros je těžké nákladní vozidlo o celkové hmotnosti 18-42t, vyrábějící se v silničním a stavebním provedení. Vozidlo je osazeno 6ti a 8mi válcovými motory do V o výkonu 320-578 PS. Šest provedení kabiny umožňují najít optimální pracoviště pro řidiče.
Vozidlo je vybaveno elektronickým systémem Telligent - servis, které optimalizuje provoz vozidla, Telligent - brzdový systém, který rovnoměrně rozděluje brzdný účinek na jednotlivá kola a hlídá opotřebení brzdového systému, Telligent - rozjezdový asistent, Telligent - motor, který optimalizuje spotřebu paliva, Telligent - řazení a Telligent - niveau (kontrolují výšku vozu na vzduchově odpružených nápravách), za příplatek pak Telligent- regulace odstupu, Telligent - kontrola jízdy v pruzích, Telligent - kontrola stability (obdoba ESP u osobních vozů).
Díky těmto technickým lahůdkám je servisní interval Actrose až 150 000 km u motoru EURO 3.
Mercedes-Benz CR
Mercedes-Benz Actros MPII
Nejstarší z řady trucků Mercedes-Benz prošel omlazovací kůrou, která je zaměřena zejména na řidiče.
Další zprávy
-
Černý kašel v Česku: Experti mluví o poklesu cirkulace, ale čísla tomu neodpovídají
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Kdy bude princezna Kate znovu stoprocentní? Bod zlomu v léčbě má být za ní!
-
Vlaďka Erbová znovu před oltářem: Třetí svatba známé modelky!
-
V Česku dnes nevyjely některé vlaky! Může za to počasí o víkendu
-
TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?
-
TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude
-
TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?
-
TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!