Původně byl Volkswagen vyvinut v Jižní Africe, poté se dostal do Evropy právě přes tento belgický tým. Do IRC vůz poprvé zasáhl v roce 2007. Jack de Keizjer, týmový koordinátor, oznámil, že je tým schopen nasadit jeden vůz už na Azorech a druhý pak na domácím závodu Rally Ypres v červnu.
„Mluvili jsme s hodně jezdci, ale zatím konkrétní jména nemohu prozradit, vydržte tak týden. V plánu máme mezi pěti až šesti soutěžemi. S jedním vozem začneme na Azorech a od Ypres přibude druhý,“ prozrazuje de Keizjer.
Tým René Georges se během zimy zaměřil na intenzivní vývoj svého stroje. Šlo především o zvýšení výkonu motoru a práce v oblasti zavěšení. „Vývoj auta není jednoduchý, protože proti nám stojí tovární týmy. My jsme pouze malý soukromý tým. Jsme si ale jistí, že teď máme na to, abychom skončili mezi prvními pěti v IRC,“ neskrývá ambice týmu de Keizjer.
Komerční sdělení