Facelift příchází dost pozdě - sériové vozy jezdí v modernizované podobě už pěkně dlouho a také Fiesta R5, která přišla v průběhu loňského léta, je na tratích nějaký ten pátek. O 12 měsíců později si ve Finsku odbude debut facelift i na verzi WRC. Pod kapotou se však žádné změny nechystají, ty přinese až nová homologace pro rok 2015.
M-Sport i tak doufá, že tyto optické změny dokáží zlepšit ovladatelnost vozu a tím jeho jízdní vlastnosti. "Přepracování verze WRC utužuje pouto mezi námi a Fordem. Je velkolepé, že naše nejlepší závodní auto může reprezentovat silniční provedení modelu Fiesta," řekl Malcolm Wilson.
Mikko Hirvonen by si přál korunovat premiérový start nového vozu vítězstvím: "Pokud budeme mít perfektní soutěž, pak nevidím žádný důvod pro to, abychom o něj [vítězství] nebojovali. Ale to znamená, že už od prvních zatáček musíme tvrdit muziku. Klíčem k tomu je důvěra. Tratě jsou velmi rychlé a zatáčky za horizonty extrémně vyzývavé. Celý víkend musíte jet naplno."
Foto naleznete zde