Z Austrálie si místo bodů odvezl Mads Ostberg dvě zlomená žebra. Času na rekonvalescenci přitom nebylo mnoho. Nor ale našel řešení. V Norsku našel firmu, která měla v nabídce speciální korset, který mu umožňuje jet bez bolestí ve vozu WRC. Testy před Korsikou proběhly pozitivně a nejen Ostbergovi spadl kámen ze srce.
"Dlouhý testovací den přinesl odpovědi, které jsme chtěli. O mém startu už není třeba pochybovat," řekl Mads Ostberg. Pro Citroën má Rally Korsika speciální význam. V roce 1999 zde vyhrál Philippe Bugalski v Xsaře KitCar závod MS. O dva roky později se na stejném místě postaral o první vítězství pro Xsaru WRC Jesus Puras. Sébastien Loeb zde v roce 2004 slavil svůj první titul mistra světa. O rok později zde zopakoval vítězství velmi dominantním způsobem - vyhrál všechny měřené úseky!
Mezitím se ale poměry ve WRC změnily a Citroën na dominantní Volkswagen nestačí. Vítězství na Korsice od svých jezdců týmový šéf, Yves Matton, nečeká. V boji s Hyundai by ale jeho svěřenci měli získat důležité body.
"S tímto typem soutěže máme spoustu zkušeností. V předzávodním testu jsme mohli ještě finálně poladit set-up naší DS 3 WRC a na Korsice chceme získat spoustu bodů. Kris a Mads musí ze svých aut dostat vše a od začátku musí být konkurenceschopní. Poté uvidíme, jak naši strategii upravíme. Nakonec musíme každopádně našim přímým konkurentům v MS sebrat body."