Mikkelsen: Já a Meeke jsme letos mohli Citroënu vyjet titul

iMotorSport.cz, 29. června 2017, 09:23 Google+

Andreas Mikkelsen věří tomu, že pokud by celou sezonu spolupracoval s Krisem Meekem, tak by společně byli schopni bojovat o titul mezi týmy pro Citroën. Přitom tento víkend se v Polsku za volantem C3 WRC Meeke neobjeví - po boku Mikkelsena pojedou Craig Breen a Stéphane Lefebvre.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mikkelsen věří, že společně s Meekem mohli letos Citroënu dát titul

Mikkelsen věří, že společně s Meekem mohli letos Citroënu dát titul | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Sdílejte článek

Andreas Mikkelsen má zatím v barvách Citroënu za sebou jednu soutěž: "Jsem velmi smutný z toho, že Kris nepojede soutěž v Polsku. Jsem také smutný z toho, že právě já ho nahrazuji. Je absolutně bez debat, že kdybychom letos byli v týmu já a Kris, tak by šlo o silný tým.

On zná tento tým a já bych přinesl zkušenosti s Polem WRC 2017. Byli bychom schopni bojovat o titul mezi značkami," říká Nor pro Autosport. Ten využil zkušeností z VW Pola WRC 2017 a také Hyundai i20 Coupé WRC, který testoval minulý měsíc, při vylepšení Citroënu C3 WRC během dvoudenního testu. Podle něj u auta došlo na "opravdový progres". 

"Pracovali jsme na každém aspektu auta - doslova na každém: zavěšení, diferenciálech a také jsme se vydali jiným směrem v otázce kinematiky. Nešlo jen o jiné použití stávajících dílů," přiznal dovezená vylepšení jezdec - viz náš dřívější článek. Konkrétně Citroën do Polska dovezl upravený zadní diferenciál a také se změnilo rozložení točivého momentu mezi přední a zadní nápravu.

img-responsive

C3 WRC prošla před Polskem úpravami, které ale nebyly jenom z hlavy Mikkelsena | foto: Joel Martin, RallyZone.cz

Kris Meeke nebyl v Polsku k zastižení, avšak zdroj z týmu potvrdil, že i on v těchto oblastech tlačil na změnu. "Teď mám auto, které se více řídí přední nápravou. Když najíždím do zatáčky, tak mám rád auto, které zabrzdím v nájezdu a pak mohu jet zatáčku pod plným plynem. Na Sardinii jsem měl ale auto, které, když jsem zabrzdil a přidal plyn, jelo až moc bokem. To mi nevyhovovalo." 

Nor byl v Itálii až osmý, ale: "Mohl jsem si říct: 'Sakra, to je pomalé, pojedu rychleji'. Jenže kdybych to udělal, tak bych šel do velkého rizika. S autem jsem se necítil sžitý, nedávalo mi takovou zpětnou vazbu, jakou bych chtěl. Nevěděl jsem, jak bude reagovat a poslední věc, kterou jsem potřeboval, bylo havarovat. Jel jsem podle svého plánu, to mi umožnilo získat zkušenosti, které se pak projevily v úpravách před Polskem," obhajuje svoji strategii vítěz Polské rally 2016.

Vytisknout

Diskuze: Mikkelsen: Já a Meeke jsme letos mohli Citroënu vyjet titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Valašská Rally (CZE)

Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce

Kohn, Filip

Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally - fotogalerie Kuby Machálka

Valašská Rally (CZE)

Valaška láká do ValMezu už na sobotu

Březík, Adam - Krajča, Ondřej

Samohýl Škoda Team přezbrojil na Škodu Fabia RS Rally2

Rallysprint Halenkovice (CZE)

Rallysprint Halenkovice

reklama

Doporučujeme

Rally Hustopeče (CZE)

Pontus Tidemand chce pokračovat ve vítězném tažení

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce

  2. Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud