DISKUZE K ČLÁNKU Fry o pull-rod zavěšení Ferrari F2012
Ve Formuli 1 se po dlouhých třinácti letech díky Ferrari znovu na předním zavěšení objevil pull-rod, který byl typický pro monoposty s nízkým nosem. Technický ředitel Pat Fry k němu pro Autosport přidal několik svých postřehů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Fry o pull-rod zavěšení Ferrari F2012
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
jumpman
11:22 15.02.2012 XXXFerrari taky držím palce, ale je třeba podotknout, že pull-rod v žádném případě není novým řešením, spíš je krokem zpět v historickém vývoji. F1 přešla k push-rodu především pro jeho lepší mechanické vlastnosti, teď je víc rozhodující aerodynamika, tak se k tomu vrací...
-
-
Kapor
14:24 14.02.2012 XXXAk to tvrdí Pat, tak ho treba rešpektovať. Je to revolučná zmena, oproti tomu čo mali doteraz a nemali s tým prakticky skúsenosti pri vyladení a vybalansovaní a okrem toho, že mali pri predsezónnych testoch aj iné úlohy, tak vcelku to auto sa im podarilo dobre oživiť, ak Fernando v 3. deň dosiahol najlepší čas. Treba si počkať ako uvedenú prácu dokončia a ako bude pripravené F2012 ku kvalifikácii a závode v Melberne. Dovtedy všetko dobré !