DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari o svém soukromém testu v Barceloně: "Zcela v souladu s pravidly"
Ferrari odhaluje detaily o svém soukromém testu v Barceloně mezi Velkou cenou Španělska a Velkou cenu Bahrajnu. Jezdilo na pneumatikách Pirelli stejně jako Mercedes, ovšem se starým vozem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari o svém soukromém testu v Barceloně: "Zcela v souladu s pravidly"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
dannak
13:02 31.05.2013 193.245.34.XXXMam pocit, ze tohle tajne testovani bude trvat do doby, dokud nekomu nedojde, ze jedina cesta, jak se s tim poprat, je opet povolit nejake oficialni testovani v sezone.
Uplny zakaz testovani je uplne zcestny, pak se kdekdo ohani bezpecnosti, ze pneu nevydrzi... ale ono je tezke vyrobit pneu pro auto, ktere ma jine charakteristiky, nez auto ktere pak zavodi. Vsichni pak ale krici na Pirelli, zedodavaji smejd. Muzou za to skutecne ?
Argumentace, ze testy jsou nakladne... ano, jsou, ale to snad k F1 patrilo odjakziva, nejsem si jist, jak moc sport a divaka obohacuje, ze se zavodu ucastni tymy, ktere sotva preziji od sezony k sezone a vykrikuji, ze testovani ne, ze na to nemaji. Taky nelitam 1st class, abych pak rikal aerolinkam, ze maji zlevnit, protoze 1st class je moc draha!
Je to zvracenost. Navic, pokud by test byl nejaky hromadnejsi, treba po nejakych zavodech, naklady by zcela jiste klesly. A at jsou klidne pod dohledem FIA, podobne jako predsezonni, omezeny celkovy pocet kilometru, vybrane zavody, po kterych tymy muzou zustat a testovat, hotovo. -
Kapor
09:31 31.05.2013 194.160.178.XXXJe to úplne jedno,.. ...lebo tie vozy majú rovnakú DNA a v podstate ide len o zmenu veľkosti nasávacíc otvorov, krídiel a nejakých doplnkov. Kokpit ostáva rovnaký, možno sú na ňom drobné úpravy, preto je to úplne jedno, ktorý model to bol. Ak by totiž na tohotoročný model Mercedesu namaľoval niekto ozmačenie minuloročné, ani boh by to na 1. pohľad nerozoznal, jedine po hlbšej analýze, preto je úplne zbytočné o tom bazirovať. Myslím si, že tých 1000 km zas nie je tak veľa na test, ak predtým na dráhe pri Maranelle testovali v kuse dňom aj nocov a to v sezóne aj mimo nej a keď absolvuje každý tím tých 1000 km, tak je to úplne v poriadku a je to dosť na to aby tie sračkové pneumatiky pochopili a do nekonečna tu nevyplakávali. Fanúšikovia F1 nie sú zvedavý na ich vyplakávanie a vzájomné invektívy medzi tímami, ale na závodenie na trati a o to vlastne ide.-
anonym
09:39 31.05.2013 178.255.168.XXXmyslím, že Ti příliš nedochází souvislosti. V okamžiku, kdy jsou testy zakázány, ujede mercedes s autem, které potřebuje poladit, s oběma závodníma pilotama 3x velkou cenu. Myslíš, že jim byl ten test k ničemu?
Ferrari F150 a současný F138 jsou naprosto odlišné vozy. Uvědom si, že na F150 bylo použito pushrod zavěšení a F138 má pullrod na obou nápravách, což znamená naprosto odlišnou mechanickou charakteristiku-
-
-
tom11
12:29 31.05.2013 77.48.94.XXXto, že bylo všechno "křišťálově čisté, že to ani křišťálově čistější být nemůže" si nemyslím. na druhou stranu, takoví kaskadéři, že by šli u Mercedesu do něčeho zcela nelegálního a čekali, že se to neprovalí, snad nejsou. a jestli ano, tak to je opravdu na Chocholouška. myslet si, že se v dnešní době něcotakového ututlá je opravdu zralé na Bohnice.
co se týká gum a jejich testů: ten, kdo vymyslel, že se může testovat pouze se tři roky starým autem je stejně chorý, jako ten, co potají testuje. vždyť ty auta jsou za tři roky úplně jiná! nejenom kvůli vývoji jako takovému, ale i kvůli pravidlům. to na příští rok, až budou auta i s motory zcela odlišná, tak budou testovat gumy s loňskými auty? opravdu naprostý nesmymsl. jediné rozumné řešení, je uspiřádat pod hlavičkou FIA testování pneumatik pro všechny v jeden termín, za stejných podmínek pro všechny. nikdo by nemohl protestovat.-
-
dannak
16:02 31.05.2013 193.245.34.XXXa odkus mas tyto info ? zdroj JPP, nebo nejaky duveryhodny ?
protoze, ze Ferrari i Pireli jsou italské firmy ? proc spolu treba nepece FIA a mercedes, kdyz safetycar a medicalcar jsou mercedesy ? to nemá logiku, to nemůžes přeci myslet vážně ;)
-
-
Kapor
17:42 31.05.2013 194.160.178.XXXPráve to bolo dokonale vysvetlené,.. ...že všetko je v najlepšom poriadku, u Ferrari aj Mercedesu, lebo traja čelný predstavitelia Pirelli Paul, Maurízio a Mário to dokonale vysvetlili, že všetko prebiehalo v literepravidiel a pod krídlami FIA a teda je všetko v najlepšom poriadku a Vy chlapci môžete spokojne spať a zajtra ráno svieži vyštartovať na dubáky. Už rastú !
-
-
-
-
-
-
-
-