DISKUZE K ČLÁNKU Zimní přestávka F1 očima závodního mechanika

Jak probíhá práce v týmu F1 během ledna a února, než přijde na řadu představení nového vozu a první testy? O tom vypráví Marc Priestley, bývalý mechanik McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Zimní přestávka F1 očima závodního mechanika

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 30.01.2014 09:22 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Áno, mechanici sú ľudia v pozadí,... ...ktorí sú veľmi nenápadní, vlastne pre nás fanúšikov F1 anonymní, ale veľmi dôležitý a záleží v mnohých prípadoch na nich, ako nový voz poskladajú a upozornia na chyby konštruktérov, ktorých sa nechtiac dopustili, aby sa mohli rýchlo a včas odstrániť. To si nik tu ani neuvedomuje, že nezáleží, či Elvis z Lotusu, alebo iný so šéfov v inom tíme odíde, ale či v továrni ostane dobrý základ na to, aby vedeli postaviť dobré auto. Áno, je to kolektív konštruktérov, mechanikov, robotníkov a technikov na CNC strojoch a meracích zariadeniach, ktorí musia nové súčiastky vyrobiť a skontrolovať, aby ich mechanici mohli správne namontovať, lebo každé nové auto do sezóny je jedinečné a je to umelecké dielo. Preto je úsmevné, ak som tu niekedy spomenul, že dôležitý je kolektív a nie Elvis, tak tupci sa z toho smiali. Je vidieť, že v živote ešte nič vlastnými rukami nevytvorili, lebo ani nevedia, že sa to takto dá, ako to tu spomína Marc. 01 A oslavy zrejme pri predstavovaní nových vozov neboli aj preto, lebo ak niektoré urobili horko ťažko 1 kolo a ostali stáť na trati, tak nebolo ani čo oslavovať. Asi každý vedel, že to bude tohto roku v Jeréze veľmi ťažká skúška na úvod, ako sa ten, ktorý tím uvedie. 01

    + 15 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu