Volkswagen už vyřešil problém z Argentiny, v testech měl ale opět problém

iM2, 9. května 2015, 20:20 Google+

VIDEO; Problém se vstřikovacími tryskami vyřadil v Argentině oba tovární jezdce Volkswagenu. Ve Wolfsburgu začali inženýři problém okamžitě řešit, na jeho odstranění museli obětovat jednoho "žolíka".

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mikkelsen, Andreas - Floene, Ola

Mikkelsen, Andreas - Floene, Ola | foto: Volkswagen Motorsport

Sdílejte článek

Příčina problému, který vyřadil Latvalu i Ogiera v Argentině, byla nalezena: "Část vstřikovací trysky se rozpadla a ulomené fragmenty zablokovaly mechanismus trysky, která poté nemohla správně pracovat," popsal Dr. Donatus Wichelhaus odpovědný za vývoj motoru pro VW Polo R WRC.

V důsledku této poruchy se do válce dostala až moc velká dávka benzínu, což vysoce propracovanému 4 válcovému 1,6l turbomotoru nedělá dobře. Wichelhaus se svým týmem na situaci okamžitě zareagovali, aby se stejný problém v Portugalsku již neobjevil.

Protože však vstřikovací tryska spadá do současné homologace, musel tým využít takzvaný žolík. Tento díl dodává Volkswagenu externí dodavatel - firma Bosch. Po využití žolíku může tým inovaci nasadit.

Volkswagen Motorsport aktuálně testuje před Rally Portugal na šotolinových tratích tohoto státu, nicméně problém s motorem se opakoval (nevíme, jestli šlo opět o stejnou závadu), jak dokazuje video: 

Vytisknout

Diskuze: Volkswagen už vyřešil problém z Argentiny, v testech měl ale opět problém

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Vsetín (CZE)

Vsetín: galerie Kuby Machálka

Rally Vsetín (CZE)

PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek

Central European Rallye (CER)

CER v galerii Jakuba Machálka

reklama

Doporučujeme

Štajf, Vojtěch

Hustopečská soutěž zná všechny detaily

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud