V silné mezinárodní konkurenci a v těžkých povětrnostních podmínkách, kdy především volba pneumatik a nastavení podvozku hrálo velkou roli, se start do soutěže EuroOil-invelt teamu povedl. Na první rychlostní zkoušce ulicemi Zlína, před zraky tisíců fanoušků a v elektrizující atmosféře zajeli Pech s Uhlem třetí nejlepší čas, který zopakovali i ráno na druhé již klasické vložce. Pak ale přišel rychlý konec a odstoupení ze závodu. „Začátek vyšel slibně, po konzultaci v teamu, dešťových zprávách a z tratě se nám povedlo dobře obout pneumatiky a nastavit podvozek. Městskou rychlostku jsme si v perfektní divácké kulise užili a mezi obrubníky nepřidělali mechanikům žádnou starost. Ráno na druhé zkoušce ve Slušovicích jsme sice zajeli třetí čas, ale polovinu vložky se mně propadal brzdový pedál. Myslel jsem, že je od tepla „hozený“ brzdový kotouč a vibrace rozhazují brzdové destičky. Bohužel na přejezdu na další rychlostku, ještě před kontrolou auta prasknul celý unašeč kola a to upadlo. Vše bylo avízované propadajícím se brzdovým pedálem. Měli jsme alespoň štěstí, že se to nestalo v plné rychlosti na vložce. Až následně potom jsme se od jiných teamů dozvěděli, že s tímto konstrukčně nedořešeným dílem od anglického M-sportu již měli také podobný problém,“ popisuje odstoupení Václav Pech jun.
Před nadcházející Rallye Příbram musí EuroOil-invelt team tuto závadu na svém Ford Fiesta co nejvíce eliminovat.
Zdroj: www.VaclavPech.cz