Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou v pátek odstartovali do Kyperské Rally. První, asfaltovou etapu dokončila posádka Sherlog Racing Teamu na desátém místě v klasifikaci Mistrovství světa produkčních vozů. Cílem pro druhou etapu bylo sbírat další zkušenosti s jízdou na nezpevněném, šotolinovém povrchu, se kterým má mladý český jezdec velmi málo zkušeností.
Na sobotní dopoledne byly na soutěžní posádky přichystány tři rychlostní zkoušky vysoko v horách ostrova Kypr. Povrch mimořádně technických rychlostních testů ztížila noční průtrž mračen a na trati bylo po ránu velké množství vody. První rychlostní zkoušku dne absolvovala posádka Sherlog Racing Týmu v rychlém, avšak bezpečném rytmu s cílem dále zrychlovat s dalšími odjetými kilometry. Bohužel již na následujícím testu s pořadovým číslem osm přišla jezdecká chyba, která následně zapříčinila odstoupení posádky. "V pravé zatáčce, která se projížděla hodně vnitřkem, jsem zavadil vytočeným kolem o kmen stromu, který byl velmi blízko ideální stopy, a tím došlo k poškození zavěšení vozu. Pokračovali jsme rychlostní zkouškou s poškozeným vozem dál, ale asi po sedmi kilometrech po průjezdu velkou dírou definitivně praskla poškozená spojovací tyč řízení, a museli jsme auto odstavit. Odstoupení mě velmi mrzí, protože jsme se tím připravili o velkou porci kilometrů na šotolině. Mechanici neměli velkou práci vůz následně opravit a díky systému Superraly pokračujeme a nastoupíme ve třetí etapě znovu na start. Nabrali jsme ale dvacet minut penalizace a šance na dobrý výsledek se už rozplynula. Neděli budeme tedy spíše věnovat dalšímu poznávání jízdy na šotolině a vyzkoušíme si i různé jízdní styly," smutně komentuje průběh druhé etapy Martin Semerád.
Komerční sdělení