Seb Ogier: Ostatní týmy jsou pod větším tlakem

Ondřej Krajča, 4. března 2013, 14:08 Google+

Volkswagen Motorsport čeká v Mexiku vůbec první start s Polem R WRC na šotolině. Mezi hlavní favority soutěže je pasován i Sebastien Ogier, jenž je aktuálně vedoucím mužem MS. V loňském roce zde Ogier dojel s Fabií S2000 celkově osmý, v roce 2010, tehdy ještě za volantem C4 WRC, dojel třetí a v roce 2008 zde slavil vítězství mezi juniory.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ogier, Sebastien

Ogier, Sebastien | foto: www.ircseries.com

Sdílejte článek

Šéf Volkswagen Motorsportu, Jost Capito, nastavil následující cíle - v první sezóně vybojovat nějaké pódiové umístění, ve druhé vítězství a následně titul. Vy už jste ale ve druhé soutěži dokázal zvítězit. Změní se Váš přístup kde zbytku sezóny?

Naopak. Jdu do všech soutěží se stejnou bojovností. Samozřejmě, jsme na začátku sezóny a už máme splněno. Nicméně, Monte Carlo a Švédsko jsou jedinečné soutěže a nelze je srovnávat s jinými závody v mistrovství světa. Musíme taktéž zjistit, jak budeme konkurenceschopní na šotolině, protože je to nejčastější povrch v MS. Je před námi ještě dlouhá cesta. Teď už můžeme být trochu více uvolněnější, protože jsme získali cenné mistrovské body. V tomto ohledu jsou ostatní týmy pod větším tlakem než my.

Ogier v Mexiku 2012

Mnoho lidí Vás a Volkwagen vidí jako největší favority MS.

Máme za sebou teprve dvě soutěže ze třinácti. Zatím ale nevíme, jak konkurenceschopné je Polo R WRC na šotolině. Možná, že už v Portugalsku nebo Argentině by jme mohli vědět více. Ale jasně, pokud bude na konci sezóny šance na titul, tak budeme bojovat.

Očekáváte, že bude Polo R WRC na šotolině v Mexiku podobně konkurenceschopné jako na ledu a sněhu?

To je těžké říct. V Mexiku pojedeme na velmi hrubých šotolinových cestách a ve velmi vysokých nadmořských výškách. Dostaneme se téměř do 2 500 mnm, kde je vzduch řidký a vozy zde mají téměř o třetinu menší výkon než v normálních podmínkách.

Jaké máte očekávání v Mexiku?

Moc se mi tam líbí atmosféra. Počasí je vždy dobré a podél rychlostních zkoušek je hodně diváků. Zejména slavnostní start v Guanajuatu je fantastickým zážitkem. Superspeciláka v úzkých uličkách, tunelech a tisíce diváků - z toho až mrazí. Pro mě osobně je Mexická Rally taktéž speciální. V roce 2008 jsem zde absolvoval první soutěž v mistrovství světa a dokázali jsme vyhrát v rámci JWRC. Bylo to jako sen. Proto jsem vždy rád, když se můžu této soutěže zúčastnit.

V neděli Vás čeká nejdelší test soutěže Guanajuatito, jenž má téměř 55 kilometrů. Jak se připravujete na takovou výzvu?

Není to jenom to této zkoušce. V Mexiku musíte dokončit sedm rychlostních zkoušek, které jsou delší více jak 30 km. To znamená, že musíte být zcela fit a od čtvrtka až do neděle se musíte soustředit na 100%. To je důvod proč jsem se svým fitness trenérem více pracoval, abych byl plně připraven. Taktéž jsem odletěl do Mexika už o několik dní dříve, abych si zvykl na časový posun.

Vytisknout

Diskuze: Seb Ogier: Ostatní týmy jsou pod větším tlakem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Rally Šumava (CZE)

Rally Šumava v galerii

Rally Hustopeče (CZE)

Hustopeče nadále v tradičním formátu

Valašská Rally (CZE)

Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce

Kohn, Filip

Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia

Valašská Rally (CZE)

Valašská rally - fotogalerie Kuby Machálka

Valašská Rally (CZE)

Valaška láká do ValMezu už na sobotu

reklama

Doporučujeme

Novikov, Evgeniy - Minor-Petrasko, Ilka

Novikov už potřebuje bezproblémovou soutěž

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Hustopeče nadále v tradičním formátu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud