Rallye Matador Tatry je domácí soutěží akciové společnosti Matador Púchov a Jan Kopecký s Filipem Schovánkem chtějí na rychlostních zkouškách předvést maximum ze svého umění, neboť právě Matador Púchov a.s. je dlouholetým partnerem Jana a Filipa.
Bohužel v soutěži nemohou startovat vozy specifikace WRC, a proto tým musel zvolit náhradní variantu. Jako nejvhodnější se jevil start s vozem specifikace S1600. Na tratích rychlostních testů Rallye Matador Tatry uvidíme posádku s vozem Citroën C2 S1600 v červenobílých barvách týmu Matador Motorsport.
Před samotnou soutěží byl naplánován test, během kterého posádka dostala instrukce k ovládání vozu, detailně bylo popsáno rozmístění ovládacích prvků a také se Jan s Filipem zajímali o možnosti řešení případných technických problémů během rallye. Pochopitelně si také posádka upravila kokpit na své postavy a seznámila se s jízdními vlastnostmi samotného vozu, a to v okolí Pelhřimova u obce Velký Rybník Pro test byl vybrán úsek, který byl součástí rychlostní zkoušky loňské Rallye Pelhřimov.
„S vozem jsem spokojen a s přechodem na auto s poháněnou jednou nápravou bych neměl mít žádný problém. Výrazně mi to usnadnily zkušenosti z loňských startů s vozem Škoda Fabia Kit Car. Během testu jsme najeli zhruba 40 kilometrů a na voze jsem nastavoval pouze drobnosti,“ řekl spokojený Jan Kopecký.
„Test probíhal standardně a neměli jsme během testu žádné komplikace. Jak jsem pozoroval Honzu z místa spolujezdce, tak jsem přesvědčený, že s přechodem na vůz S1600 nebude mít nejmenší problém. Pro případné drobné korekce v nastavení máme k dispozici ještě čtvrteční oficiální shakedown,“ doplnil svého pilota spolujezdec Filip Schovánek.
Rallye Matador Tatry zahájí úvodní rychlostní zkouška v páteční podvečer v Púchově, kde má sídlo akciová společnost Matador Púchov. Soutěž bude ukončena šestnáctou erzetou v neděli po poledni a vítěz soutěže bude přivítán v centru Púchova během nedělního odpoledne.