Letos poprvé je Barum Rally zařazena do prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge (IRC). Tato změna přivede do zlínské rally nové týmy, a naláká tak ještě více diváků a novinářů z celého světa. Těch se na letošní Barum Rally akreditovaly téměř dvě stovky, ze 13 zemí. Další novinkou bude účast vozů kategorie Super 2000, které hrají v IRC hlavní roli. Celou rally bude navíc přenášet Eurosport do celého světa, což je pro Barum Rally cenný přínos, a stejně tak pro komunikaci značky Barum.
Značka Barum je charakterizována především svojí kvalitou, dlouholetou tradicí a vynikajícím poměrem mezi výkonem a cenou. Podle nové strategie koncernu Continental AG je celosvětově podporován prodej pouze dvou značek - prémiové značky Continental a právě značky Barum. Značka Continental našla těžiště komunikace v partnerství fotbalového mistrovství světa a Evropy. Tato strategie se ukázala jako velmi úspěšná a podařilo se ji sjednotit ve všech zemích, kde značka Continental působí. Hlavní komunikační nástroj značky Barum je právě Barum Rally, kdy je značka Barum komunikována nejen směrem k cílové skupině motoristů, ale i k celé široké veřejnosti, je stále vynikajícím nástrojem pro udržení rekordního povědomí o značce.
Barum Rally každoročně navštíví statisíce nadšených fanoušků tohoto velmi populárního motoristického sportu a dalším milionům diváků či posluchačů je tento jedinečný zážitek zprostředkováván médii. Letošní ročník bude navíc silně mediálně podpořen satelitním kanálem Eurosport. Velké pozornosti médií i diváků se každoročně těší zejména atraktivní městská super RZ, která se pojede již tradičně v páteční večer centrem města Zlína.
Tisková zpráva společnosti Barum - Continental