Tak jako žádný z favoritů nebudou mít ani Leoš Flídr se spolujezdcem Bohumilem Ehlem svoji roli snadnou. Přestože by o vedení podle papírových předpokladů měli bojovat pouze s Karlem Trněným, který stejně jako východočeši pilotuje vůz nejvyšší kategorie WRC (oba Škoda Octavia), předchozí závody naznačily, že okruh favoritů je širší.
„Ukazuje se, že stárnoucí technice wrc můžou konkurovat vozy Mitsubishi Lancer. Zejména poslední specifikace EVO IX je velmi dobrým nářadím. A pokud se za jejich volanty posadí takoví rychlíci jako Pepa Semerád, Zdeněk Vlček, Vláďa Barvík nebo Jirka Volf, může být na špici startovního pole pořádně těsno. A nezapomínejme na skvěle rozjetého Honzu Kopeckého s kitovou Fábií. Pokud by bylo sucho a jeho kit neměl technické problémy, myslím, že bude hodně vysoko,“ hodnotí předstartovní situaci Flídr.
V tabulce mistrovství je stále na prvním místě právě Flídr s Ehlem. Ovšem díky nešťastné diskvalifikaci za pozdní start do erzety v Pelhřimově se jejich náskok na špici ztenčil: „Boj o titul bude ještě napínavý. Je před námi celá polovina seriálu, která čítá tři soutěže a já si neodvažuji tipnout, kdo bude po Labské (poslední závod mistrovství) v tabulce nejvýše. Tým SVC Náchod Motorsport spolu s majitelem vozu Octavia (REX tým Besedice) pro vítězství uděláme maximum možného,“ doplňuje jezdce vedoucí náchodského týmu Vladimír Vitver.
Zdeněk Umlauf, promomanager