Jari-Matti Latvala
Nechci myslet na to, že zítra budu všem čistit trať. Chtěl jsem pouze jet a užívat si tu jízdu, to byla hlavní myšlenka. Koncentroval jsme se na 100% na řízení vozu a sledoval výsledky. Na čistění trati jsem opravdu nemyslel. Auto jelo báječně a bylo velmi lehce ovladatelné. Měli jsme dobrý test ve Francii, kde jsme našli dobré nastavení vozu.
Sebastien Loeb
Opravdu nemohu jet rychleji. Věřte mi, že jsem se ráno snažil maximálně tlačit na “pilu“, ale už s tím nemůžu víc udělat. Myslím, že jsem odjel dobré rychlostní zkoušky bez chyb. Snažil jsem se jet všude rychle, ale výsledek tomu neodpovídá.
Chris Atkinson
Kdyby se vůz ovládal snáž, tak jsme mohli být ještě o něco rychlejší. Celkově to byl ale dobrý den. Předním pravým kolem jsme trefili při jízdě na šestý rychlostní stupeň velký kámen. Bylo velká rána. Kdybych ho byl býval trefil spodním krytem motoru, tak jsme mohli havarovat a poškodit vůz. Ale já ho trefil kolem, to vydrželo a zůstalo nepoškozeno. To vůbec nechápu, protože ten kámen hodně vystupoval ze země. Takže to svědčí o dobré práci Pirelli.
Petter Solberg
Dvakrát jsem byl mimo trať. Kameny na trati jsou obrovské. Dvakrát jsem musel sjet z trati, jinak bych mohl poničit vůz. Ztratili jsme hodně času, ale bylo lepší opatrně sjet z trati, než zničit vůz o velký kámen.
Mikko Hirvonen
Není to zrovna nejlepší, když vás poráží mladší kolega. Ale nemyslím si, že by to bylo startovní pozicí. Jede velice dobře. Podobný odstup jako je mezi mnou a Loebem jsem čekal, ale Jari je dál než jsem očekával. Musím jet rychleji zítra. Dnešní rychlost byla asi taková, jakou jsem před soutěží očekával. Bylo to často velice těžké při dobřzďování, a klouzalo to. Naopak na výjezdech jsem často ztrácel trakci.
Solberg: Na trati jsou obrovské kameny
OHLASY JEZDCŮ PO PRVNÍ ETAPĚ; Přinášíme slova těch nejlepších bojovníků s nástrahami poměrně rozbitých tratí v Mexiku. Dost jezdců si ztěžuje na velké balvany přímo na tratích RZ.