Při Rally Mexiko byl Petter Solberg nejrychlejší na shakedownu i na mezičasech v RZ 1. Pak přišly nečekané problémy s brzdami. Musel zpomalit. Na přejezdu k RZ 2 se závadu podařilo provizorně opravit, ale tomu musel přizpůsobit jízdu. Takže z toho plynula časová ztráta než dojel do servisu po první sekci. V servisu se přišlo na to, že praskl brzdový třmen.
Firma AP, která Subaru brzdy dodává, tvrdí, že se jedná o závadu, které se na jejich výrobcích projevila naposledy před 25ti lety. Takže únava materiálu.
To ještě ale nebylo všechno. Na RZ 10 přišla ale další závada. Tentokrát praskla levá přední poloosa. To znamenalo stop a pár do superrally.
K závadám se vyjádřil David Richards majitel Subaru WRT: "Petter byl rychlý, ale potkala jej nehorázná smůla. Prasklý brzdový třmen, to je závada, která se nám ještě nikdy nestala. A prasklá poloosa a devastace nové převodovky je také nezvyklá. Obě závady budeme nadále analyzovat, aby se už příště neopakovaly. Bohužel jsme díky těmto závadám přišli super výsledek. Je to pro nás ponaučení,".
Pokud bychom měli vybrat jezdce, kterému se smůla lepí na paty, tak by to byl právě Petter Solberg. Doufejme, že v Argentině ukáže svou rychlost.
Solberg za poruchy nemůže
Petter Solberg, jezdec týmu Subaru WRT nemůže za poruchy, které se na voze Subaru Impreza WRC 07 vyskytly při Rally Mexiko.