Suzuki udělalo u svých speciálů před Jordánskou rally řadu změn, které měly přispět k větší spolehlivostí SX4 WRC. Ale opak byl pravdou.
Problémy začaly už na šestém kilometru první rychlostní zkoušky, Andersson poslal svou SX 4 mimo trať. Bohužel, ač byl vůz úplně v pořádku nedokázal se dostat zpět na trať. Takže první odstoupení a pád do superrally.
Pak zaznamenal v patnácté rychlostní zkoušce šestý nejrychlejší čas a čtvrtý v rychlostní zkoušce osmnáct.Už se zdálo, že dorazí v pořádku do cíle, ale na RZ 19 vůz opět opustil trať. "Je to frustrující a jsem velmi zklamaný. Vůbec nevím, kde jsem v osudné devatenácté zkoušce stala chyba," říká smutně Andersson a dodává: "Přijeli jsme do pomalé levé zatáčky, na kterou navazovala ostrá pravá vlásenka. Do levé jsme zatočili, ale najednou do pravé jsme šli čumákem napřed. Zůstali jsme zadními koly na cestě, ale na zpátečku auto prostě nevyjelo. Spolujezdce se snažil svolat nějaké diváky, ale byli jen dva. I tak jsme zkusili dostat auto zpět na trať, ale nepodařilo se to.Je to škoda, vždyť jsme na předchozí zkoušce jeli čtvrtý čas," hodnotí problém Andersson.
Druhý vůz za jeho volantem seděl Toni Gardemeister také neměl na růžích ustláno. Jeho vůz dojel až do RZ 3, kde Toni trefil spodkem vozu velký kámen, který i přes vylepšenou lyžinu poškodil motor. Poškození vypadalo zprvu opravitelně, ale po důkladném rozebrání se zjistilo,že pokračovat nelze. Jezdec to hodnotí takto: "Je to samozřejmě smutné, že jsme nedojeli až do cíle. Každou rally chcete dojet do cíle, ale občas se prostě něco takového stane,".
Celé vystoupení Suzuki, ale je bráno jako impuls do budoucna. Manažer stáje Paul Wilding k tomu říká: "Představení, které tým udělal v Jordánsku bereme jako velký krok kupředu, i když jsme nedojeli. Anderssonovy časy napověděly o dobrém potenciálu, který Suzuki SX 4 WRC má. Takže na dalších soutěžím může být jen lépe," a dodává: "Vždyť P.G. Andersson byl pouze o vteřinu na kilometr pomalejší než nejrychlejší vůz a to je velmi dobré,".