„Kámen vyčníval z vozovky přímo v závodní stopě. Byl uprostřed zatáčky. V té chvíli jsem jel asi 150 km/h a náraz poškodil zadní pravé zavěšení. Než jsem ten kámen trefil, tak jsem ho vůbec neviděl. Byla to velmi tvrdá RZ a tento kámen nebyl v mém rozpisu. Byl už jsem blízko cíli a tak jsem neztratil moc času. Rameno zavěšení se zlomilo. Po konci RZ jsme zastavili a pokusili se to provizorně opravit. Rameno jsme zpevnili páskou. To nám umožnilo dojet i poslední zkoušku,“ popsal svoje problémy Latvala.
„Je to velice tvrdá rally k našim vozům. Poškodit auto můžeme prakticky kdekoliv. Před koncem zkoušky jsem zabrzdil a najednou se mi rozbil vůz. Musel tam být asi kámen a já ho trefil. Po dojezdu jsme se závadu pokusili provizorně opravit, ale poslední měřený test jsem musel projet velice pomalu. No alespoň budu mít pro zítřek lepší pozici na trati. To je pozitivum, které si můžu z dneška odnést. Na třetí místo pořád můžeme dosáhnout, ale to je nejlepší výsledek, jaký si můžeme z Řecka odvézt,“ říká Mikko Hirvonen.
Latvalovi i Hirvonenovi nevydrželo zavěšení
Zprvu se soutěž pro tovární tým Ford nevyvíjela špatně, jenže na posledním testu dne oba jezdce potkaly problémy s poškozenými závěsy kol. Latvala měl problém se zadním zavěšením, zatímco Hirvonen s předním.