Páteční rychlostní zkoušky se vrátily do okolí Boleslavi - Vinec a Bezdědice jsou rychlejší, ale bezpečné. Již v pátek se dost rozhodlo od první rychlostní zkoušky, kde měl defekt Josef Sedláček a ztrácel na nás 4 minuty. Naším úkolem bylo hlídat si druhou pozici za rychle jedoucím juniorem Janem Šlehoferem.
Druhá sobotní etapa se jela v okolí Železného Brodu, kde rychlostní zkoušky jsou velmi nádherné a technické, ale zato náročné a dlouhé až 30 km. Tyto RZ prověřily dost dobře všechny posádky a taky techniku. Obtížnost vypovídala o tom, že cíl spatřilo jen 31 aut. Taky my jsme se k závěru soutěže setkali s technickým problémem. Doslova poprat jsem se musel na posledních 40 km RZ, kde jsem zápasil s Fiestou bez posilovače řízení. Přestože jsme se propadli o další 2 minuty, tak jsme si udrželi 2. místo ve třídě A6 S1600 a ve skupině A. Nebylo to první místo, které jsme si dovezli z Horácké a Hustopečské rally, ale jsou to pro nás důležité body, které nás neustále drží na prvním místě.
Petr Zedník se v letošním mistrovství účastnil šesti podniků (celkově ze sedmi) a vždy z nich Fiesta, jako jediný vůz, spatřila cíl. V této prestižní kategorii S 1600 se mu velice daří. Fiesta nepatří mezi výkonné vozy, ale může se co do spolehlivosti, díky skvělému technikovi Pavlu Hřibovi, v letošní sezoně právem chlubit stálými standardními výsledky, díky kterým si drží první místo jak ve třídě A6 S1600, tak ve skupině A.
|
|
|
Tisková zpráva Petra Zedníka