Potvrzení přišlo z továrny až nyní. Opravdu dojde při Rally Deutschland k nasazení verze 08. S novou evolucí pojedou oba tovární piloti, jak Mikko Hirvonen tak i Jari Matti Latvala.
Co obsahuje nového verze 08. "Změn je celá řada. Nejvíce patrná je lehká změna přední části, ale hlavní změny jsou v motorovém prostoru. Změněno je turbo a také poloha klikové hřídele," říká hlavní inženýr vývoje
Jari Matti Latvala tento vůz ihned po příjezdu z Finska testoval a nemohl si jeho motor vynachválit. "Najezdil jsem v testu na asfaltu okolo 230 km první den a druhý asi 200km. Bylo třicet stupňů ve stínu a to já mám rád. Vůz byl skvělý, změny turba a motoru jsou znát," říká mladý Fin a dodává: "Moc jsem se toho o asfaltu naučil. Začali jsme nastavením z Monte Carla a postupně jej vylepšovali na Německo. Testoval jsem také různé druhy pneumatik,"
Uvidíme jak oba Fordy uspějí v Německu, kde bude již opět pokračovat další dějství bitvy o titul, který je letos velmi vyrovnaný. Rally ADAC Deutschland se jede už následující víkend.
Ford Focus WRC 08 v Německu
Továrna Ford nasadí novou verzi Focusu WRC při německé Rally.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka