Nepojede ale s vozem, ve kterém absolvoval celou letošní sezónu...
"Jsem velmi rád, že Pražský rallysprint pojedu, protože dnes už platí, kdo nejede v Praze, jako by nebyl... Nepojedu ale se Seatem Cordobou WRC EVO III, která se připravuje na Jänner Rally, ale projedu se s Cordobou WRC EVO II."
Pojede s tebou Miloš Hůlka nebo někdo jiný?
"Miloš se mnou nepojede, na 'horké' sedadlo spolujezdce usedne jeden ze sponzorů."
A co vás zajímalo v minulém týdnu...
Michal: "Předposledně jsem se na tvůj názor, ohledně tvého čistě hypotetického startu s Favoritem, na některé soutěži, ať už ČMPR nebo Volného poháru, ptal proto, že jsi v některém z předchozích pondělků říkal, že Škodovka ti ze všech nejvíc přirostla k srdci (komu z nás ne?) a nejlepší závoďák z nich byl právě Favorit, což mě dovedlo k myšlence, že bys měl třeba chuť si znovu s tímto vozem zasoutěžit, k čemuž v MMČR už příležitost asi nebude a tak jako nejvhodnější mi připadají právě nižší soutěže. Že bys rád jel s Favoritem jsi říkal minule, mě zajímá, jaká je šance, že tomu tak opravdu bude, nakolik procent toto zvažuješ a za další, zda bys v takové soutěži vystupoval pod pseudonymem jako někteří jiní jezdci nebo se nestyděl a jel v A1 s Favoritem jako Emil Triner, takový Emil Triner, jakého pamatujeme a známe...
"Určitě bych startoval jako Emil Triner, už i z toho pohledu, že mě všichni znají. Pak by mi musel někdo půjčit vůz a musel bych také dostat povolení od Seatu, jelikož prezentuji výrobky španělské automobilky."
Clo:Ještě tě využívá škodovka pro prezentaci aut? (Myslím, že jsi byl kdysi ukázat, jak jezdí Octavia WRC v Argentině...)
"Mám dojem, že to bylo v roce 2001, kdy jsme byli se Škodou Motorsport v Bogotě a v Dominikánské republice. Mimochcodem, Dominikánská republika je moc krásná, ze všech zemí, které jsem navštívil, se mi právě zde líbilo nejvíc. Od té doby jsem se Škodou Motorsport nikde nebyl."
Petr: Jsem nadšenec automobilového sportu zejména rally, na žádné soutěži nesmím chybět, ale pouze jako divák. Chtěl bych si vyzkoušet závodnickou atmosféru na vlastní kůži a nejaktuélnější je pro mně amat. autoslalom. Jaký vůz bys mi doporučil z těchto: Škoda Favorit, Felicie na tlumičích HP, nějaký staší Peugeot 205 GTi, který má 120koní, nebo jiný?
"Peugeot není špatný, ale doporučil bych Felicii. Je to dostupný vůz s celkem levným provozem, jednoduchý na ovládání a je to Škoda... Přeju hodně závodnického štěstí."
Michal: Zajímá mě ta magická cifra 300 HP u vozů WRC. Jakým způsobem se výkon omezuje? Je tam restriktor, ale přece 34 mm vnitřního průměru nezajistí přesně 300koní. Je to tedy nějak elektronicky? A je křivka výkonu na maximu hodnotě plochá, nebo jde hned dolů?
"Pokud vím, tak vše, včetně průměru restriktoru je vypočtené tak, aby motor dával přibližně 300 koní. Většinou se pohybuje výkon motoru okolo této hranice, kdy záleží třeba i na počasí. Křivka na maximu u Cordoby není ani moc plochá a nejde ani extrémě rychle dolů."
Seat Sport
Triner na pražský rallysprint s WRC EVO II
Je to jisté, Emil Triner se objeví na startu IX. ročníku Pražského Rallysprintu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
Soukupa nenahradí jen tak někdo: PRAVDA o astronomické sumě pro Dopitu!
-
Ariana Grande: Spontánní duet s fanouškem vytvořil nečekané spojení!
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka