Modrý ovál musí v Japonsku získat co nejvíc možných bodů, aby mohl ještě pomýšlet na titul mezi konstruktéry, což znamená zisk doublu. „Mikko i já se pokusíme v Japonsku získat co nejvíce možných bodů a zkusíme udržet jezdce Citroënu za námi. Jsem rád zpět na šotolině, ale minulou rally na Kosice jsem si užil a posílila moje sebevědomí. Byl jsem potěšen i testem před tímto podnikem, ve kterém jsem zlepšil nastavení zavěšení na suché šotolině,“ říká Latvala.
Pro něj i jeho týmového kolegu bude zásadní, jak moc dobrý zápis si v úterý a ve středu před soutěží v Japonsku udělají, protože tratě se přestěhovali z Obihira do Sappora.
„Myslím, že cesty rychlostních zkoušek budou podobně velmi rychlé, jako když rally byla situována v oblasti Obihira. Možná budou mírně hrubější a užší. Seznamovací jízdy budou velice důležité, protože si každý musí napsat nový rozpis. Musíme se velmi soustředit, protože chyba v rozpisu v tomto případě znamená konec. Když máte špatně napsaný rozpis, je velice těžké jet na maximum,“ dodává Jari-Matti.
Latvala: Rozpis bude alfou a omegou!
Jari-Matti Latvala se vrací v Japonsku do BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu, jeho tým ztrácí 23 bodů na Citroën. Japonsko tak bude poslední šancí, se ještě pokusit vyvinout na Francouze nátlak.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka