Když se podíváme na konečnou tabulku, dá se říci, že Henning dostal lekci z produktivity. Je sice pravda, že Duval měl na dvou soutěžích k dispozici tovární vůz Fordu, přesto to dokázal v pěti dojetých soutěžích získat 25 bodů. Henning pak má s dvanácti dojetými soutěžemi na kontě o tři body méně. Na závěr sezony pak potvrdil, že letos to nic extra nebylo, když ve Walesu odstoupil v poslední etapě.
"Samozřejmě jsem zklamaný, že se nám nepodařilo dokončit tuto soutěže, ale musel jsem zariskovat a zkusit Anderssona předjet. Byli jsme moc širocí a myslím, že jsme o skálu poškodili zadní tlumiče, tak že to rozhodně nebyl nejlepší závěr sezony. Byl to velice těžký závod a asi jako většina jsme začali opatrněji, abychom na tomto povrchu lépe našli grip auta, což bylo velmi těžké. V sobotu jsme měli auto dobře nastavené a zajeli nějaké dobré časy, tak že s tím jsem spokojený," prohlásil Henning po skončení rally, kde jel opět stylem buď, anebo.
Henning se držel hesla: Buď anebo
Henning Solberg sice nijak výrazně nezklamal, ale zároveň letos ani nijak neoslnil. Ve Walesu se dlouho držel na bodech, přesto mu nebylo přáno.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Burešová: Loučení se ZOO! Co bude s její postavou?
-
Policie na gymnáziu v Litvínově: Evakuace a zadržení podezřelého!
-
Dara Rolins po plastice k nepoznání? Je mi jedno, co si myslíte, vzkázala!
-
Den matek se blíží: Jaká je historie tohoto svátku v Česku?
-
Páteční počasí: Nejvyšší teploty se budou místy lišit o mnoho stupňů
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce
-
Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia