Mekkovi je Kronos již docela známým týmem, protože pro ně jezdil v roce 2005 v JWRC. Anton, syn rallyové legendy Marrka Alena, řekl v jednom rozhovoru toto: „Nejtěžší závody byly na asfaltu. To hlavně proto, že je zde většinou víc dobrých soutěžících, ovšem i závody na šotolině nejsou lehké, zvláště rally v Rusku. Meek je už ale zkušený natolik, aby si uvědomil, že to nebude jednoduché.“
Finský jezdec, který do IRC nastupuje za volantem Punta, letos dokončil šampionát na pátém místě. Na body ovšem výrazně prohrál se svým vysoce ceněným kolegou Bassem. Jednička Abarthu rozdrtila Fina v poměru 2:1. Alen společně s Bassem doufají v rozsáhlé úpravy, které budou přes zimu na Puntu provedeny, a které by měly zvýšit jeho spolehlivost. Zároveň Fiatu nahrává stavba kalendáře pro rok 2009, kde se nachází víc šotoliny.
Meek by měl zahájit svoji sezonu na Rallye Monte Carlo, kde se očekává nasazení až 5ti Peugeotů 207 S2000 týmem Kronos. Dalšími jezdci týmu Kronos budou Freddy Loix a Nicolas Vouilloz, kteří budou doplněni o francouzského výherce projektu "BF Goodrich Drivers Team". Dalším jezdcem by mohl být Patrick Snijers, který jel s BFG 207 na Ypres Rally minulý červen a který projevil velký zájem o vstup do IRC v roce 2009.
Alen: Meeku těš se!
Jezdec továrního týmu Abarth Anton Alen varuje Krise Meeka, aby rozhodně neočekával jednoduchý rok v IRC. Podle servru Rallye-Info.com by měl Meek mít domluveno minimálně 8 z 12 závodů v barvách týmu Kronos.