Suzuki si dávalo smělé plány jak o budoucnosti ve WRC, tak o prvním roce svého účinkování. Z týmu se ozývaly ohlasy, že ze začátku je potřeba si věci osahat a přibližně ve druhé polovině roku ukázat svoji sílu. Hned v Monte sice tento japonský tým získal bod, ale obecně výsledky nepřicházely. Nedařilo se týmu, ani jedničce Gardemeisterovi a ani Anderssonovi. V květnu pak přišlo z týmu prohlášení, kde se objevila informace o možném odchodu Suzuki.
Hlavním důvodem byl zákaz vozů WRC a nastolení vozů S2000+. Místo dalšího účinkování ve WRC by se Suzuki stáhlo a zapracovalo na vývoji nového vozu pro rok 2010. Jenže od začátku května už se další informace na podobné téma neobjevily. Navíc stále trvala krize, kdy tým byl obecně rád za jakékoliv body.
Tolik očekávaný zvrat přišel. Pro Suzuki však příliš pozdě. V Japonsku Gardemeister vyhrál historicky první RZ pro Suzuki a spolu s Anderssonem skončili oba na bodech. Vzestupnou tendenci si udrželi i do Walesu, kde opět oba vybojovali body. Ani tento fakt ale nestačil na to, aby přiměl vedení k setrvání v soutěži.
I díky finanční krizi se tedy Suzuki z WRC stahuje a teprve se ukáže, jestli bude pokračovat s nasazením vozů S2000+. Nebýt však velkého množství neúspěchů v letošní sezoně, dost možná to nemusela být pro SX4 WRC sezona první i poslední.
Zamávejte, Suzuki odchází do hlubin
Suzuki bylo před touto sezonou největším očekáváním a zároveň i neznámou. Na jejím konci je ale Suzuki největším zklamáním, bohužel.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
Soukupa nenahradí jen tak někdo: PRAVDA o astronomické sumě pro Dopitu!
-
Ariana Grande: Spontánní duet s fanouškem vytvořil nečekané spojení!
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka