V Jeseníkách jsi jel s WRC, moc sis soutěž neužil, co bylo příčinou odstoupení?
Je pravda, že naše účinkování nebylo příliš dlouhé, ale přesto jsem si tu jednu RZ po letech s autem WRC náležitě užil. Odstoupili jsme pro poruchu kardanu, který během jízdy poškodil elektriku v autě a nebylo možné pokračovat.
Jak hodnotíš tratě v okolí Šternberka, nebyly až moc rychlé?
Myslím si, že tratě v této lokalitě byly vždy velmi pěkné a také náročné. Můžeme říci, že rychlé byly, ale nejednalo se o klasické "letiště", jak jsme zvyklý z jiných soutěží. Byly rychlé, ale měli rytmus a tempo.
Na rally Bohemia budeš startovat opět z Fabií S2000, z jakých dílen bude?
Ano je pravda, že na Rally Bohemia budeme díky našemu partnerovi panu Varmužovi a firmě Delimax budeme startovat s Fabii S2000 zase od Rene Georges stejně jako na Barumce. Ale nebude se jednat o stejné auto, ale o úplně nové.
Měl jsi už možnost se podívat na tratě, jak se těšíš na předlouhý Navarov?
Ne neměl, protože na trať se smí jen při seznamovacích jízdách, které jsou až příští týden. A ani na mapy, protože prostě nestíhám. Na Navarov hlavně v noci se těším velmi. Bude to ovšem velmi náročné.
Cílem pro Bohemii je být určitě co nejvýše v pořadí, ale vzhledem ke konkurenci to asi nebude lehké, že?
Ano určitě budeme bojovat o co nejlepší umístění, aby jsme pomohli co nejlepší propagaci našeho hlavního partnera firmu Delimax. Jinak konkurence je opravdu super a nebude to jednoduché, ale pokusíme se s tím popasovat co nejlépe budeme umět.
Mohou naznačovat tvé letošní starty s S2000 něco na příští sezónu 2010?
Příští sezóna je zatím otevřená a všechno je v jednání. Tak uvidíme, jak to všechno dopadne. Ale situace dnes není vůbec jednoduchá.
Děkuji za odpovědi a přeju hodně štěstí.
Přeji pěkný den všem čtenářům. Pavel jun.