Derniéra s životním výsledkem Václava Dunovského

Dunovský, Václav | foto: Tomáš Urban, RallyZone.cz

Na startu šestého ročníku Würth-Partr Rally Vsetín, která byla závěrečným podnikem letošního šampionátu jednodenních soutěží, nechyběly na konci října ani soutěžní vozy ze zlínské stáje Sparrow Racing Team.

Derniéra s životním výsledkem Václava Dunovského
Na startu šestého ročníku Würth-Partr Rally Vsetín, která byla závěrečným podnikem letošního šampionátu jednodenních soutěží, nechyběly na konci října ani soutěžní vozy ze zlínské stáje Sparrow Racing Team.

O jednu z největších senzací soutěže se postarala posádka týmové Suzuki Ignis Super 1600 Václav Dunovský a Petr Machů. Poděbradský mladík předvedl na trati svůj životní výkon, navíc také využil správné volby pneumatik, dobrého nastavení podvozku i brzd a vyhrál skupinu A s náskokem téměř deseti sekund na domácího Jaroslava Vančíka startujícího se Švidrnochovým Citroënem C2 S1600. Velmi cenná je také konečná třináctá příčka absolutního pořadí.

Hned následující čtrnácté místo a desáté mezi vozy třídy N4 obsadil Petr Trnovec, který svoji ´evo devítku´ s Miroslavem Staňkem na sedačce spolujezdce dovezl do cíle bez šrámů a jakýchkoliv technických problémů.

Početná ekipa týmových hond nechyběla ani ve Vsetíně. Za volanty stále velmi rychlých civiců se posadili Jaroslavové Vlček a Pešl, po Vyškově letos podruhé Martin Sopúch a na poslední chvíli i Jan Březík, jenž vystřídal pracovně zaneprázdněného Václava Lichovníka.

Jaroslav Vlček s navigátorem Stanislavem Zlámalem se při letošní sprintové derniéře dokázali vyvarovat krizových situací a obsadili ve třídě N2 stříbrnou příčku. V cíli pak jezdec sportovně uznal, že na vítězného Adama Koblihu prostě a jednoduše neměl...

Se svým neoblíbeným povrchem se musel ve Vsetíně potýkat zaskakující Jan Březík. Společně s Pavlem Šivicem vybojovali mezi enkovými šestnáctistovkami třetí místo, když dokázali porazit i pravidelné účastníky jednodenních rallyesprintů Jaroslava Pešla a Radka Juřicu.

Pešl se v první sekci potýkal s vynechávajícím motorem, který jel v některých místech jen na tři válce. Navíc si byl valašskomeziříčský pilot vědom faktu, že dokončení soutěže by pro něj znamenalo zisk konečného republikového stříbra, a tak po několika haváriích jel při zdi a nechtěl udělat další chybu. Pešl s Juřicou nakonec spatřili cílovou rampu jako čtvrtí a mohli slavit!

Na šestém místě ve třídě skončili Martin Sopúch s Martinem Vlčkem. Po odstoupení ve Vyškově se rozhodli vsadit na jinou taktiku, která se však neosvědčila a valašskou soutěží se spíš protrápili.

 

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy