Martin Rada se neprosadil ani ve sprintu, ani o rok později v národním šampionátu, smůlu neprotrhl ani v posledních dvou ročnících v rámci MMČR. V roce 2008 byla na vině převodovka, loni motor.
„Asi je to dáno shůry, někdo chce smazat výhody, které jako pořadatel a stavitel trati mám. Ale vážně. Doma je to vždy složité, o tom by mohl povídat nejeden jezdec. Nemyslím, že by tým mechaniků podceňoval přípravu, spíše je to naopak. Chceme se ukázat před domácím publikem v co nejlepším světle, a proto se přípravě věnuje opravdu hodně. Ale závodní auto je složitý stroj. Pokud jsme odstoupili kvůli technice, vždy je to lepší varianta než kdyby to byla porucha karoserie. Letos už bych rád přesvědčil naši italskou krásku, abychom se spolu na cílovou rampu podívali,“ doufá Martin Rada.
Kromě závodění je Martin Rada také šéfem organizačního výboru. Dokonce se na místě jeho spolujezdce objevil na Šumavě ředitel soutěže Rudolf Kouřil. A stejné bude složení posádky Agrotec Autoklubu i v Českém Krumlově.
„ Průběh sezony je zatím vynikající, po zdárném Monte Carlu jsem vyhráli ve své třídě valašku a následně na Šumavě skončili druzí, takže po dvou závodech vedeme hodnocení třídy N3 v českém šampionátu. Co se týká spolujezdce, Roman Petr má problémy s uvolňováním ze zaměstnání, proto jsem se dohodl s Rudou Kouřilem, že budeme společně sbírat zkušenosti na tratích ostatních pořadatelů. Samozřejmě v Hustopečích to nepůjde, ředitel na rozdíl od šéfa organizátorů nemůže závodit, takže by se na sedadlo spolujezdce měl vrátit Roman,“ objasňuje Martin Rada.
„Organizaci hustopečské soutěže zajišťuje spousta lidí. Koncepci a trať sestavuje naše silné soutěžácké jádro ve složení Ruda Kouřil, letos poprvé Petr Vlašín a já. Společně se snažíme připravit zajímavou soutěž v podmínkách, které vychází z prostředí jižní Moravy kolem Hustopečí, tedy dostupných tratí,“ dodává.
Dvojice aktivních soutěžáků v čele pořadatelského týmu AGROTEC rally reagovala na situaci v českém šampionátu snížením vkladů pro posádky tříd N1, N2 a A5. Výše startovného s volitelnou reklamou pořadatele se tímto krokem pro zmíněné týmy sníží ze 17.600,- Kč (včetně DPH 10%) na 12.000,- Kč (včetně DPH 10%).
„Situace v malých třídách není příznivá. Časté byly i žádosti jezdců těchto tříd o snížení startovného. Debatoval jsem na toto téma s Rudou Kouřilem a v zájmu podpory mladých jezdců v nižších třídách jsme se rozhodli pro tento krok. A proč jsme nezařadili další třídy skupin N a A (N3 – A6, A7)? Protože v těchto třídách už nejedou jen jezdci, které jsme chtěli podpořit,“ vysvětluje Martin Rada.
Uzávěrka přihlášek VI. AGROTEC rally Hustopeče je 31. května 2010.
VI. AGROTEC rally Hustopeče - www.agrotecautoklub.cz
Tiskový servis
Martin Rada: Konečně chci protrhnout domácí smůlu
V krátké historii AGROTEC rally Hustopeče (letos v termínu 11. - 12. června 2010) je s jistotou největším smolařem předseda organizačního týmu a loňský vicemistr třídy N3 Martin Rada. Cíl AGROTEC rally viděl pouze v prvním ročníku (volný závod) za volantem Fiatu Bravo HGT. Od následující sezony, už s červenou alfou, která patří k hustopečskému jezdci až do současnosti se mu to nepodařilo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka