Sedm vozů specifikace Citroën C2 R2 MAX si to v unikátním prostředí Českého Krumlova rozdali o body a finanční prémie. Stejně jako na Valašské rally se očekávaly vyrovnané souboje a to se také potvrdilo. Hned čtyři jezdci si mezi sebe rozdělili prvenství v rychlostních zkouškách.
Začátek patřil polskému jezdci Szymonu Kornickému. Zajel dva nejrychlejší časy v řadě a ujal se vedení. V této pozici ho po třetím testu vystřídal Miroslav Březík a nakonec až do cíle před sebe nikoho nepustil. V polovině soutěže si držel slibný náskok před slovenským talentem Martinem Kočim, o třetí místo soupeřili Kornicki a Marcel Svačina (minutu ztratil vinou technických problémů).
Ve druhé etapě přidal Březík dva nejrychlejší časy (celkem 3) a vítězství v CRT CZ si s přehledem uhlídal. Ve třídě 6 obsadil třetí příčku, za kterou inkasoval 1 000 Euro. Nejrychlejším jezdcem druhého dne byl s třemi individuálními vavříny na « erzetách » Koči, absolutně i ve třídě skončil o příčku za Březíkem. Z Českého Krumlova si odvezl finanční prémii 500 Euro. Vítěz valašky Marcel Svačina (celkem 3 nejrychlejší časy) se v úvodu druhého dne dostal před Kornického, ale na finance, stejně jako jeho polský rival, už nedosáhl. To platilo i pro Petra Křížka. Jeho slibný úvod zhatil defekt v RZ4, který pražského pilota katapultoval z druhého místa na páté. Pavel Přibyl havaroval už v druhém testu, stejně jako další Polák Rafal Janczak. Ten se však do závodu vrátil, ale na desáté vložce opět neudržel svého citroëna na trati.
"V Českém Krumlově jsme startovali podruhé a stejně jako loni soutěži nepřálo počasí. Loni to však bylo pouze v pátek, letos po oba dny. Na trati bylo hodně vody, bláta, opravdu strašné podmínky. Loni získané zkušenosti nám určitě přišly vhod, a i když pořadatelé letos připravili trať s řadou změn, přece jen jsem si pamatoval některá kritická místa. Téměř identické byly Malonty, i když osobně se mi nejvíce zamlouvala nová rychlostní zkouška Lipno Během soutěže jsme se vyvarovali sebemenšího zaváhání, citroën fungoval bezchybně. Drobné trable nastaly pouze v druhém testu Slavkov, kdy se nám zamlžilo přední sklo a téměř jsem neviděl na cestu. A když v jednom z míst kvůli technice zastavil Marcel Svačina a posléze pokračoval, vůbec jsem netušil, že do cíle dorazil společně s námi a trochu jsme ho přibrzdili. Ale měl jsem za to, že už v soutěži nepokračuje, za což se mu omlouvám. Trochu nás rozlítil přidělený čas v páté vložce po havárii Adolfa. Byl o více než minutu horší než našich konkurentů ve třídě 6 Kouřila a Černého. Tím jsme přišli o možnost bojovat ve třídě 6 o lepší umístění a spíše jsme se dále koncetrovali na bezchybný závěr závodu," zhodnotil start v Českém Krumlově Miroslav Březík.
"V Českém Krumlově panovaly velmi náročné podmínky. Přesto se posádky dokázaly prosadit v celkovém pořadí i ve třídách. Do soutěže odstartovalo 7 posádek, cíl spatřilo pět. Rallye Český Krumlov potvrdila vzrůstající počet startujících s vozy značky Citroën a také zájem zahraničních posádek, především z Polska, o starty v CRT CZ. Moje poděkování patří organizátorům Rally Český Krumlov za vstřícnost, se kterou přistupovali k promotérovi CRT CZ při zajištění společného servisu účastníků. Doufám, že značkový pohár CRT CZ přiláká do početné rodiny Citroën brzy i další jezdce. Další soutěž zavede účastníky do Hustopečí.," uvedl promotér CRT CZ 2011 Tomáš Pletka.
Novinky Citroën Racing Trophy CZ najdete na internetových stránkách www.citroenracingtrophy.cz.
Výsledky účastníků CRT CZ na Rally Český Krumlov 2011:
Posádka Umístění CRT C2 MAX – Tř. 6 Prémie
Březík / Běhula 3. místo 1 000 Euro
Koči / Ferencz 4. místo 5 00 Euro
Svačina / Zámečník 5. místo 0
Kornicki /Hundla 6. místo 0
Křížek / P. Novák 7. místo 0
Přibyl / Pilný havárie RZ2 -
Janczak / Sadlik havárie RZ2, RZ10 -
Celkem C2 R2 Max 1 500 Euro