Na první soutěži Valašské rally se představili jen čtyři posádky této třídy. Největším favoritem byl bezesporu Miroslav Březík s kitovou Felicií, který roli favorita také potvrdil vítězstvím na úvodním měřeném testu soutěže. Bohužel technická závada na voze způsobila jeho časovou ztrátu na druhém testu, po kterém ze soutěže odstoupil. Do čela se tak posunul Libor Šašek s Fabií, který vyhrál zbylé čtyři testy a zaslouženě se stal vítězem úvodní soutěže před Vlastimilem Hodaňem s další kitovou Felicií. Čtvrtý účastník soutěže poznamenané tragickou havárií, byl Pavel Mika, který odstoupil na čtvrtém testu pro poruchu motoru své Fabie.
Miroslav Březík - Martin Běhula Škoda Felicia Kit Car
Počet posádek na druhé soutěži Rally Šumava se rozrostl na šest. Výborně začal vítěz Valašky Libor Šašek. Vyhrál úvodní test, ale hned na dalším svou snahu přehnal a havaroval. Soutěž byla v důsledku havárie přerušena a zbylé posádky dostaly přidělen náhradní čas. Naštěstí se havárie obešla bez vážnějších zranění. Poté se až do cíle první etapy celkem pravidelně ve vítězství jednotlivých testů střídali Vlastimil Hodaň s Felicií Kit Car a Vladislav Bernatík s Fabií. Prvně jmenovaný však s přehledem držel vedení v soutěži, pro druhého bohužel záhy soutěž skončila a to hned na prvním testu druhé etapy, po kterém odstoupil pro technickou závadu. Po odstoupení Bernatíka bylo jasné, že Hodaň si vedení pohlídá a to se také stalo. Zvítězil o více jak pět minut před druhým Antonínem Matysem s Fabií, třetím Martinem Vegrichtem s Felicií a dostal se průběžně do čela třídy A5.
Vlastimil Hodaň - František Poláček Škoda Felicia Kit car
Třetím podnikem byla atraktivní Českokrumlovská soutěž, na které se představilo sedm posádek. Favorité zde byli všichni, Šašek, Hodaň, Bernatík. Mezi těmito třemi se také od začátku rozehrál boj o vteřinky. Jako první z tohoto souboje odpadl Bernatík, který po druhém testu odstoupil pro poruchu motoru. V čele se s přehledem držel výborně jedoucí Libor Šašek před Vlastimilem Hodaňem, třetím Františkem Markvartem a v tomto pořadí také skončila úvodní etapa soutěže. Průběh druhé etapy byl stále stejný, všichni si kontrolovali své pozice, až přišel desátý měřený test, na kterém vypověděl Vlastimilu Hodaňovi službu motor jeho Felicie Kit Car. Po jeho odstoupení se pořadí posunulo a zůstalo nezměněno až na cílovou rampu. Třetí dojel Jiří Janecký, druhý František Markvart a vítězství si již podruhé v letošní sezoně odvezl Libor Šašek, který přeskočil ve vedení třídy A5 Vlastimila Hodaně.
Libor Šašek - Stanislav Viktora Škoda Fabia A5
Průběžné pořadí MMČR - Třída A5
1. ŠAŠEK Libor - VIKTORA Stanislav Škoda Fabia A5 40b.
2. HODAN Vlastimil - POLÁCEK František Škoda Felicia 1,4 Kit car A5 35b.
3. MARKVART František - KILIAN René Škoda Fabia A5 15b.
4. MATYS Antonín - VANECEK Aleš Škoda Fabia A5 15b.
5. VEGRICHT Martin - GEŠVINDER Luboš Škoda Felicia 1,3 A5 15b.
6. JANECKÝ Jirí - POKORNÝ Milan Škoda Fabia A5 12b.
7. DUKÁT Petr - MATUŠOVÁ Veronika Škoda Fabia A5 10b.