Lídr malého mistráku ovšem nepřivezl do dějiště rally Mitsubishi Lancer EVO IX, nýbrž Škodu Fabia S2000. "Dostali jsme nabídku od italského týmu DP autosport, abychom startovali s jejich vozem ve Vyškově. Před vyškovským závodem jsme měli v Bělé pod Bezdězem seznamovací dvacetikilometrový test. Tady jsem si mohl Fabii prvně vyzkoušet. Testovali jsme ovšem na suchém a čistém asfaltu," prozradil k změně vozu Jaroslav Orsák.
Krátké svezení v novém autě posádce moc nepomohlo, neboť klimatické podmínky na Vyškovsku byly poněkud odlišné než při testu. Páteční deštivé počasí stáhlo z polí hlínu a bahno a posádkám to trať rychlostních zkoušek hodně ztížilo. Hlavně první runda erzet se jela na velmi kluzkém povrchu. "Při testu jsme si auto vyzkoušeli a vše bylo v pořádku. Tratě zkoušek v úvodu sprintu ale byly hodně uklouzané a na tomto povrchu jsme neměli s Fabií žádné zkušenosti. Proto jsme zvolili opatrnější tempo, a to se náležitě projevilo i na časech. V podvědomí jsme měli i skutečnost, že tento vůz bude startovat další víkend na Korsice. Proto jsme jeli tak, abychom autu neublížili," vrátil se k prvnímu kolu rychlostních zkoušek „Jarin“.
Podle Jarka hodně opatrná jízda vynesla posádku po třech odjetých erzetách na 4. místo v absolutním pořadí. S přibývajícími kilometry si Jarek na škodovku rychle zvykal. I když na druhou rundu erzet zvolil špatné pneumatiky. "Při prvním servisu jsme špatně zvolili směs pneumatik. Na škodovku jsme obuli měkké gumy, a ty se na zkouškách přehřívaly. Auto tudíž hodně klouzalo. Díky tomu jsme nedokázali zajíždět vyrovnané časy v jednotlivých zkouškách. Před závěrečnými dvěma rychlostními zkouškami jsme udělali v servisu drobné úpravy v nastavení podvozku. K tomu jsme obuli správné pneumatiky a na zbývajících zkouškách jsme mohli zabrat. Přesto jsme jeli stále opatrně," poodhalil tajemství loterie při volbě pneumatik Orsák. Zbývaly dvě zkoušky do konce soutěže a Orsák s Vajíkem byli na 3. místě se ztrátou 1,3 vteřiny na stříbrného Petáka.
Očekávaný útok přišel záhy. Jarek zajel na Vážanské erzetě nejrychlejší čas a soupeřům nadělil více jak čtyři vteřiny. Tato RZ se jela celkem třikrát a Jarkův čas při posledním průjezdu byl tím nejrychlejším. V absolutním pořadí to znamenalo, že se Orsák s Vajíkem dostali na druhé místo. Peták na třetím místě ztrácel tři vteřiny. Závěrečná zkouška sprintu už na pořadí nic nezměnila. Jarek na ní zajel druhý čas a s přehledem si pohlídal konečné druhé místo. Vedle pohárů a stříbrných věnců si posádka odvezla domů i poháry za 2. místo ve skupině N a stejné umístění patří klukům i ve třídě N4. Svou převahu uplatnil Jarek opět mezi juniory, kde nenašel přemožitele. "Jsme maximálně spokojeni. Před startem jsme chtěli být na bedně, což se nám podařilo. Navíc jsme v soutěži nechali za zády oba hlavní soupeře o mistrovský titul v jednodenních soutěžích - Josefa Petáka i Pavla Valouška. Do našeho rejstříku nám přibyly další cenné zkušenosti s vozem specifikace S2000. Po celý závod jsme jeli rychle, ale hlavně bez rizika a na jistotu. Škodovka má v sobě velký potenciál, ale my jej využili tak na osmdesát procent. Nyní je před námi rally v Příbrami," zakončil ohlédnutí za vyškovským sprintem Jaroslav Orsák.
Pro úplnost jen doplním statistickou poznámku. V průběžném pořadí rallysprintu i nadále vede Jaroslav Orsák se ziskem 129 bodů. Za sebou má tři pronásledovatele, kteří se vměstnali do pětibodového rozdílu. Peták na 2. místě má bodů 97, třetí Valoušek 93 a čtvrtý Odložilík 92 bodů.