Je to přesně dvacet let, co nás opustil člověk, který rally miloval a dal tomuto sportu celé své srdce – Jaroslav Nerušil. Jeho posledním závodem byla Rally Příbram a smolná 13. RZ Krásná Hora - Hrachov. Na startu této erzety stála mimo jiné i bílá Škoda 130 L s posádkou Petr Vraj – Jaroslav Nerušil. V té chvíli nikdo z posádky netušil, jaké drama se smutným koncem se odehraje za pár minut. "Tehdy přišla silná průtrž mračen. V polovině erzety trať klesala do obce Drážkov a za jedním z horizontů se valilo z kopce mnoho vody. Nikdo z pořadatelů nás na tuto situaci neupozorňoval. Na tomto místě jsme dostali jsme aquaplaning a z kopce se řítili do Drážkova. V té chvíli bylo auto zcela neovladatelné a my se zastavili až o vjezd do dvora u jednoho domu," připomíná situaci Petr Vraj. Místním divákům se podařilo dostat posádku z vraku vozu a do příjezdu sanitky čekali Petr s Jardou v domě, kde se z nepříjemné havárie vzpamatovávali.
Následující sled událostí dnes mnohé doslova šokuje. Pro zraněnou posádku přijela sanitka, kde chybělo to hlavní: lékař. "Asi po čtvrt hodině pro nás přijela sanitka bez lékaře a ta nás odvezla do Sedlčan. Toto byl podle mne chybný krok, neboť ve stejně vzdálené Příbrami byla špičkově vybavená hornická nemocnice. Během cesty do Sedlčan jsem si s Jardou normálně povídal a nic nenasvědčovalo dalším potížím.V Sedlčanech jsme asi půl hodiny čekali na doktora, neboť ten byl již mimo službu. Tento lékař vůbec nevěděl o tom, že se nějaká rally opodál jede. Já jsem měl po havárii dobité nohy. Po vyšetření jsem byl poslaný na hotel a ráno jsme Avií jeli domů. Šílené bolesti se u mne projevily až na druhý den, kdy jsem šel do vsetínské nemocnice, kde jsem následně ležel týden na pozorování. Jarda měl zlomeninu kyčle, roztrženou bradu a ránu pod okem, jinak byl v pořádku ale zůstal v nemocnici v Sedlčanech. Až po třech dnech, kdy se jeho zdravotní stav zhoršil, tak jej převezli do pražské nemocnice, kde zemřel na embolii," popsal průběh dění po havárii Petr Vraj a doplňuje. "Byla to všechno shoda nešťastných náhod. My jsme měli ve škodovce montovaný rám Heigo. Ten v té době dovážel a prodával za valuty Jan Charouz. Rám byl hliníkový a lehký, ale v dané chvíli byl úplně na nic, neboť, vůbec neplnil funkci, kterou plnit měl: bezpečně chránit posádku."
Úspěchy Jaroslava Nerušila:
1982 Telíšek – Nerušil vůz Zastava 101 - 9. místo abs. v A 1300 v M ČSSR (3. Šumava )
1983 Hambálek – Nerušil vůz Lada 21011 - 3. místo abs. v A 1300 M ČSSR (8. Šumava, 3. Příbram, 2. R.Sigma)
1984 Vraj - Nerušil vůz Škoda 120 LS – 5.místo abs. M ČSSR (2. Teplice, 3. Příbrami)
1985 Martinásek – Nerušil vůz Renault 5 Alpine - 3.místo abs. v A1 1600 v P ČSR (3. Varnsdorf), Vraj - Nerušil vůz Škoda 120 LS - 2. místo abs. v M ČSSR (2. Šumava, 1. Příbram)
1986 Vraj – Nerušil vůz Škoda 130 L – 5. místo abs. v A1300 M ČSSR (3. Teplice, 3. Šumava)
1987 Vraj - Nerušil vůz Škoda 130 L - 7. místo abs. v M ČSSR (5. Šumava, 8. Košice, 8. Příbram2. místo abs. v A 1300 (1. Šumava, 2. Košice, 2. Příbram) Barum Tribeč Rally – 6.místo abs.
1988 Vraj – Nerušil vůz Škoda 130 L - 8. místo abs. v M ČSSR (10. Val. zima, 7. Šumava, 7. Teplice, 7. Barum, 4. Košice, 6. Příbram) 2. místo abs. v A 1300 (5. Šumava, 3. Teplice, 1. Košice, 2. Příbram) Rally du Valli – 4. místo abs.
1989 Vraj – Nerušil vůz Škoda 130 L - 19. místo abs. v M ČSSR (7. Val. zima, 7. Barum)