Situace se ještě zdramatizovala na předposlední rychlostní zkoušce Lobeč, kde se „Pedro“ dvacet sekund zdržel a Mats Myrsell stáhl rozestup na pouhých sedmnáct sekund. Pak ovšem „Pedro“ opět zvítězil na posledních dvou rychlostních zkouškách, takže v cíli činil jeho náskok dvacet pět sekund. Na třetím místě, které se jí dařilo držet od startu, dojela nikým neohrožována italská posádka Carlo Marenzana – Luca Beltrame.
Vyjádření prvních tří posádek z cílové tiskové konference FIA Mistrovství Evropy v rally historických automobilů:
„Pedro“, Lancia Rally 037: „Jsou tu opravdu krásné tratě a bylo zde moc fanoušků. Těm bychom chtěli velmi poděkovat, protože díky tomu, jaké množství jich bylo u trati, jsme byly motivování stále jet, co nejrychleji umíme,“ sklidil „Pedro“ za slova uznání potlesk od diváků na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi, a pokračoval: „A samozřejmě, stejně tak jsme museli jet rychle kvůli našim soupeřům. Bylo třeba jet pořád opravdu naplno a nemohli jsme si na trati ani chvíli vydechnout.“
Mats Myrsell: „Také bychom chtěli poděkovat divákům, byli fantastičtí. Celou dobu jsme jeli opravdu na plno, snažili jsme se na Pedra zaútočit, ale to víte, s naším starším Porsche se s tak monstrózním vozem jako je Lancia 037 těžko soupeří. Navíc, jak vidíte, nejsme úplně nejlehčí a naše Porsche musí přece jenom vézt nějaká kila navíc,“ zakončil s úsměvem druhý jezdec absolutního pořadí a vítěz kategorie 2.
Luca Beltrame, spolujezdec Carla Marenzany: „Přijeli jsme sem za vítězstvím v naší kategorii 3 a to se nám podařilo. Organizace závodu byla velmi dobrá a u trati bylo opravdu mnoho diváků. Tratě byly těžké už samy o sobě a bylo to ztíženo tím, že tu jelo mnoho soudobých vozidel, a tak se při druhých průjezdech podmínky na trati dost změnily. Tento výsledek nám pomůže upevnit vedení v evropském šampionátu historických automobilů v naší kategorii.“
V rámci klasifikace FIA Mistrovství Evropy v rally historických automobilů dojeli čtvrtí Maďaři Ferenc Wirtmann – György Barna a pátí jsou Švédové Tony Jansson – Daniel Westlund, obě posádky na Fordech Escort RS. Jansson – Westlund však museli na posledních rychlostních zkouškách ještě rychle ujíždět italské Giuseppe Bosurgi – Stefano Cirillo na Lancii Rally 037, která za nimi zaostala pouze o devět sekund.
V kategorii 1 nejstarších vozidel zvítězili se svým Porsche 911 Antonio Parisi – Guiseppe – D‘Angelo před Sverre Norrgårdem - Reetou Hämäläinen, kteří se po celou soutěž potýkali s velkým množstvím technických problémů svého BMW 2002 ti. Třetí místo obsadili Pekka Anttalainen – Pirjo Rosbergová na Škodě Felicia Super 996.
Veškeré informace a výsledky letošní Rally Bohemia Historic najdete na oficiálních stránkách soutěže www.rallybohemia.cz. Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.