Chieusse položil základ svého úspěchu už na páteční městské speciálce a jeho náskok na konkurenci se hned od začátku počítal v řádu desítek sekund. Během sobotních zkoušek se rozestup i nadále zvětšoval a v cíli rally se ustálil bezmála minutě a půl před druhou posádkou celkového pořadí. Nutno přiznat, že francouzský tandem měl letos o něco lehčí situaci, neboť ve Zlíně z různých důvodů neodstartovala řada favorizovaných jezdců – Albano Frassinetti s ex-továrním Fordem Escort RS Cosworth se omluvil týden před rally kvůli poruše motoru, nedorazil ani Lubomír Tenkl s jeho BMW M3 a Jiří Navrátil, který do Zlína s celým týmem přijel, nakonec musel těsně před startem vzdát ze zdravotních důvodů. I tak se ale bylo v nejvyšší třídě HA/3 na co dívat – Jozef Béreš se podruhé ve Zlíně představil s raritní Mazdou RX-7 a byl to právě on, kdo dokázal Chieussemu uzmout onu jednu výhru v rychlostní zkoušce. Slušný výkon slovenského jezdce bohužel zhatila chyba na slušovickém okruhu, kdy posádka absolvovala o jeden okruh navíc, a kvůli velké ztrátě následně ze soutěže předčasně odstoupila. Kvůli technickým závadám skončili například italský showman Claudio Conforto Galli s BMW M3 nebo domácí Aleš Máčala s Mercedesem 500 SLC. Popředí výsledkové tabulky tak nakonec mohly obsadit papírově slabší vozy. Za Karlíkovou ladou a Daňkovým favoritem dojel Opel Corsa GSi italského jezdce maxima Visaniho, nejlepší pětku uzavřel Švéd Hans Gustavsson s Toyotou Starlet.
Do cíle nakonec dorazilo 13 z 22 vozů převzatých do rally měřené na čas, další automobily nastoupily a soutěž absolvovaly v rámci demonstrační jízdy rally legend. V této skupině bylo k vidění několik legendárních vozů Audi Quattro, nechyběla plejáda mladoboleslavských škodovek a také například dva ruské Moskviče.
Výsledky VIII. Star Rally Historic 2015:
- Paul Chieusse – Patrick Chiappe (FRA, Renault 5 Turbo) 52:51.1 (1. HA/3)
- Pavel Karlík – Martin Fabián (CZE, Lada VFTS) + 1:26.8 (1. HA/2)
- Jiří Daněk – Václav Kubala (CZE, Škoda Favorit 136 L) + 3:44.4 (1. HA/1)
- Massimo Visani – Billi Giuseppe (ITA, Opel Corsa GSi) + 4:13.9
- Hans Gustavsson – Björn Gustavsson (SWE, Toyota Starlet) + 5:22.3
- Jindřích Štolfa – Zdeněk Hawel (CZE, Škoda 130 L) + 6:14.4
- Jiří Petrásek – Otto Slezák (CZE, Porsche 911 S) + 6:23.9
- Vratislav Hýbner – Nikola Hýbnerová (CZE, Peugeot 205 GTI) + 7:50.8
- Martin Sopúch – Karin Sopúchová (CZE, Ford Escort RS2000) + 9:23.9
- „Elefant“ – Justyna Kurowska-Ferdek (POL, BMW 318 iS) + 14:33.9