Krátce před startem Barumky využil Ján Kundlák slovenskou soutěž Rally Lubeník, kterou pojal jako důkladnou přípravu na vrchol sezony. Stejně jako při Rally Tatry i v Lubeníku poslouchal rozpis z úst Rudolfa Kouřila. Jankovi slovenské tratě sedí a podruhé si letos odvezl vítězství ve dvoukolkách i ve třídě. V absolutní klasifikaci figurovala dvojice Kundlák – Kouřil na 7. příčce.
Na Zlínsku se vrátila na sedadlo spolujezdce Michala Rezková, se kterou bratislavský jezdec absolvoval letos již sedm úspěšných soutěží. Při Barum rally bylo ve třídě 6 celkem sedmadvacet „evropských“ i domácích posádek. Peugeotů 208 R2, se kterým startují Janko s Michalou, bylo ve startovním poli dvanáct. Seznamovací jízdy zvládla smíšená posádka v pohodě a v dobré náladě se připravovala na vstup do rally. Jak už bývá při Barumce tradicí, o úvod se postarala městská super speciálka. Chvilička nepozornosti spolu s vidinou posádky na trati erzety způsobila, že Michala navedla svého jezdce o pár vteřin dříve do časové kontroly. Barum rally je ovšem dlouhá a šedesátivteřinová penalizace z úvodu soutěže nemusí v konečném účtování nic znamenat. Městskou erzetu zajela posádka v pátém nejrychlejším čase mezi dvoukolkami, ovšem „pentle“ ji zařadila na konec páté desítky startujících. Bylo jasné, že v sobotní části závodu budou Janko s Michalou stoupat výsledky vzhůru a bylo jen otázkou, kam to až dotáhnou. Kundlákovi perfektně sedly oba průjezdy rychlostní zkouškou Semetín, kde shodně zajel 3. nejrychlejší čas mezi dvoukolkami. V polovině rally patřilo posádce Ján Kundlák – Michala Rezková 8. místo ve třídě 6, 10. místo mezi dvoukolkami a 38. místo v absolutní klasifikaci Barumky. Janko by se mohl zařadit mezi „skokany“ rally neboť po městské erzetě figuroval na 96. příčce a po dokončení první etapy poskočil ve výsledcích o 58 míst vzhůru. Také do nedělní etapy měla posádka v plánu atakovat přední místa ve třídě i dvoukolkách. Postupnými krůčky se jí to i dařilo. Například při RZ Kašava zajel Janko druhý nejrychlejší čas ve třídě a mezi dvoukolkami byl třetí. Druhý průjezd erzetou Pindula byl ovšem posledním, kde posádka figurovala ve výsledcích. I přes defekt zde zajela třetí čas třídy. Ján Kundlák s Michalou Rezkovou odstoupili pro dvojí defekt z 6. místa ve třídě 6, 8. místa ve dvoukolkách a 31. místa absolutní klasifikace. „Barumka pro nás nezačala úplně optimálně. Díky vteřině nepozornosti jsme startovali s minutovým mankem. Přesto byla v autě pohoda a dobrá nálada a dařilo se zajíždět skvělé časy. Na závěr jsme se rozhodli trochu zariskovat a do poslední sekce jsme jeli pouze s jednou rezervou. Na "kdyby" se nejezdí a nám tento tah nevyšel. Je nám to samozřejmě líto, ale teď už toto rozhodnutí nezměníme. Jednoznačně to byla nejtěžší soutěž, kterou jsme absolvovali, užili jsme si každý kilometr a příští rok snad reparát,“ zhodnotila víkendovou soutěž Michala Rezková.