Druhý podnik rallysprintového mistrovství se odjel první květnovou sobotu na vyškovsku. V 84členném startovním poli byli i dva zástupci K.I.T. racing. Lepší posádkou byla ta vedena Lumírem Firlou, ke kterému do Mitsubishi Lancer EVO IX opět usedl Zdeněk Jůrka. Japonských vozů se třemi diamanty ve znaku se sjely do Vyškova pouze dva a kromě Lumíra, pilotoval druhého „myšáka“ Honza Jelínek. Kromě tohoto malého souboje se chtěl Firla lehce popasovat i s vozy silnější specifikace R5. Interní souboj dvou Mitsubishi vyšel vítězně v rychlostních zkouškách i časově v prospěch jezdce z Orlové, když nad zlínským jezdcem zvítězil v RZ v poměru 6:3 a časový odstup byl 20,9 vteřiny. Pokud se podíváme na celkové časy, tak nejhorší čas, 10. Celkově, dosáhli Lumír se Zdeňkem na RZ 8, kde byl lehce zpomalen u havárie Romana Odložilíka. Naopak nejlepší čas dne dosáhla posádka na závěrečné zkoušce rally, kde zajela pátý nejrychlejší. Pokud si vezmeme sedm vozů R5 na startu, dva vozy WRC a jeden S2000, tak je posádka patrně ze „slušného oddílu“. Suma sumárum, posádka Firla – Jůrka obsadila při Rally Vyškov 5. místo absolutně. „Rally Vyškov byla pro nás od začátku pohodovým závodem. V pátek po přejímkách jsme si dali krátký testík, kde jsme odzkoušeli Mitsubishi a jen se utvrdili, že je auto perfektně připravené. Do závodu jsme si dali cíl šlapat pořádně po plynu od první zkoušky, aby nám soupeři hned v úvodu rally neodskočili s nějakým obkladem. Tento cíl se nám podařilo plnit. Na první zkoušce byl sice Honza Jelínek rychlejší, ale do konce úvodní sekce jsme si vytvořili před ním pěkný náskok a pak už to šlo samo. Svezení na suchu se mi velmi líbilo a prakticky po celý závod jsme jeli na pohodu, bez zbytečného rizika. Na vyškovsku jsme měli dobrý rozpis, erzety byly pěkné a i celkově Rally Vyškov je krásná soutěž. Mitsubishi fungovalo bez problémů a v autě, i v servisu byla pohoda. Chtěl bych poděkovat K.I.T. racing za přípravu vozu i servis během závodu,“ ohlédl se za květnovým sprintem Lumír Firla.
Jméno druhé posádky figuruje ve statistikách české rally teprve krátce, ale vůz Peugeot 208 R2 z Otrokovicích dílen si již vyzkoušela při loňském vsetínském sprintu. David Soldát se spolujezdcem Tomášem Brůžkem ve Vyškově startovali vloni se Škodou Fabia R2 a v cíli z toho bylo 16. místo ve třídě 6. Nutno ovšem podotknout, že to byl teprve druhý start v kolotoči české rally pro tuto mladou posádku. Rok s rokem se sešel a David s Tomášem se postavili ve Vyškově na start znovu, tentokrát s Peugeotem 208 R2. Oproti loňsku si ve třídě polepšili, i když nebýt defektu, mohlo to být mnohem lepší.
„V minulé sezoně jsme se zúčastnili závodu ve Vyškově s Fabií R2 a moc se nám líbili rychlostní zkoušky i organizace okolo závodu. Proto jsme se rozhodli, že se zúčastníme i tento rok, ale tentokrát s Peugeotem 208 R2. Po převzetí itineráře jsme mohli zahájit seznamovací jízdy. Dali jsme si dost práce s napsáním rozpisu, abychom mohli zajet lepší výsledek než v loňském roce. Byl to znatelný posun oproti loňské sezoně. Dobrý výsledek se nedá udělat bez kvalitního rozpisu. V odpoledních hodinách nás čekala technická přejímka, která, až na pár drobností, dopadla dobře. V sobotnu ráno jsme za velkého počtu diváků přejeli startovní rampu a vydali se na 1. RZ. Na této rychlostní zkoušce jsme se pomalu dostali do tempa, ale malinko nás zbrzdila jedna menší krizová situace. Bylo více vytahaných nečistot, než jsme čekali. Další zkouška byla dobrá a ve slušném tempu. Na poslední rychlostí zkoušce v 1. sekci jsme udělali defekt pravého předního kola a snaha o dobrý výsledek byla pryč. Rozhodli jsme se dojet na prázdné pneumatice až do cíle. Pneumatika nám poničila předek a bok auta, ale dalo se dojet do seskupení a poté do servisní zóny. Na této vložce jsme ztratili přes 2 minuty. Po první sekci jsme byli až na 20. místě ve třídě. V prvním servisu kluci odvedli výbornou práci a dali auto do pořádku a my vyjeli do další sekce. Po této ztrátě jsme jeli už svůj závod, abychom ujeli s autem co nejvíce km a doladili rozpis. Jeli jsme v krásném tempu a zajížděli pro nás slušné časy. V jednom retardéru jsme byli až příliš rychlí a následovala 20vteřinová penalizace. Druhá sekce nám vyšla a posunuli jsme se na 16. místo ve třídě 6. V posledním servisu nebyla potřeba nic opravovat, protože auto fungovalo skvěle. Byli jsme v pěkném tempu a těšili se na 8. RZ, bohužel na této vložce jsme měli volný průjezd. Na poslední RZ jsme nechtěli udělat zbytečnou chybu, abychom dovezli auto v pořádku do cíle. To se nám povedlo a my směřovali na cílovou rampu do Vyškova. Tento závod hodnotíme kladně. Najeli jsme cenné kilometry s autem a nasbírali další zkušenosti. Velké díky patří celému týmu K.I.T. racing za výborně připravené auto, které bylo bez jakéhokoliv problému, zázemí a dalších věcí okolo tohoto závodu. Také děkujeme našim partnerům za jejich důvěru a v neposlední řadě našim rodinám,“ zhodnotil vyškovský sprint Tomáš Brůžek. Dvojice Soldát - Brůžek byla v cíli klasifikována na 15. místě ve třídě 6 a 28. místě v rámci RSS.