Rally mezi vinicemi rozjela posádka v červeném Peugeotu 208 R2 výborně a v první etapě, i díky třem nejrychlejším časům, se dostala do vedení ve třídě i v kategorii 2WD. O výsledku však rozhodl defekt v poslední zkoušce první etapy, který Karla s Ondrou srazil hluboko do výsledkového pole. V sobotní etapě se kluci dokázali posunout z 10. místa na šestou příčku v cíli. „Musím smeknout před pořadateli klobouk, neboť závod byl perfektně organizačně připravený a to včetně seznamovacích jízd, které jsme zvládali v pohodě, včetně pauz na jídlo. Samotná rally pro nás začala dobře, když jsme byli nejrychlejší na úvodních dvou zkouškách a tím jsme se dostali do čela třídy i dvoukolek. Pak ale přišla pneumatiková loterie a my lehce ztratili. Přesto jsme se třetím nejrychlejším časem v etapě dostali po 5. RZ opět do čela klasifikace. Dobře se vyvíjející soutěž zhatil defekt na poslední zkoušce páteční etapy a my jej museli měnit přímo na zkoušce. Tím jsme hodně ztratili a bylo prakticky po závodě. Sobotní etapu jsme jeli již na pohodu bez tlaku na výsledek,“ ohlédl se za první soutěži ze zmiňovaného trojboje Karel Kupec
To Radouňská rally byla o něčem jiném, byť se tento závod započítával do ČMPR. Zde se Karel s Ondrou tlačili ve výsledcích hodně vysoko, a ikdyž zde startovalo deset čtyřkolek, podařilo se jim urvat jednu vyhranou rychlostní zkoušku. Výsledkem potom bylo celkové čtvrté místo. „Do Radouně jsme jeli s cílem zapracovat na rozpisu a také proto, abychom nevypadli ze závodního rytmu. Na tuto soutěž jezdím rád od doby, co jsem zde v minulosti startoval v Poháru. Tratě krásné a k naší spokojenosti přispěl i fakt, že jsme bojovali o přední místa se silnějšími vozy,“ uvedl šumperský jezdec.
Zatím posledním startem v Česku, kde se Karel s Ondrou představili, byla Rally Bohemia. Zde moravská posádka startovala s Opelem Adam R2. V silné třídě 6 bylo v Mladé Boleslavi 13 posádek. Karel s Ondrou po dvou zkouškách vedli třídu i kategorii 2WD, ale přišly problémy s brzdami a tím i propad ve výsledcích. V cíli byli Kupec s Krajčou nakonec klasifikováni na 3. místě ve třídě i kategorii 2WD a 20. místě absolutně. „V Boleslavi jsme startovali letos podruhé s Opelem. Cílem bylo prověřit změny, které jsme provedli na autě po závodě v Krumlově. Tyto změny byly pro nás velkým posunem. Vstup do závodu opět perfektní a dva nejrychlejší časy vnesly pohodu do vozu. Poté ale přišla špatná volba pneu a tím i propad ve výsledcích mimo bednu. Navíc se přidaly i problémy s brzdami. Do konce rally se nám podařilo vyhrát celkem pět erzet a právě na poslední zkoušce celého závodu jsme porazili i Nora Furusetha a tím se dostali na celkové třetí místo ve dvoukolkách,“ přiblížil zatím poslední start Karel Kupec.
Teď ovšem veškeré přípravy směřují opět k Juniorskému mistrovství Evropy, konkrétně k Rally Rzeszów. Polská soutěž startuje 3. srpna a nejrychlejší posádka bude na cílové rampě dekorována o dva dny později. Na jezdce čeká celkem 11 rychlostních zkoušek rozdělených do dvou etap v celkové délce 214,63 km. Pořadatelé připravili pro posádky opravdu perličky v podobě těžkých a dlouhých rychlostních zkoušek. Tři erzety mají délku více než 20 km a vždy se jedou dvakrát. Karel s Ondrou by rádi navázali na Rally Islas Canarias, kde v kategorii Juniorů obsadili skvělé 3. místo. „Do Polska se velmi těšíme. Nové a neznámé tratě nám vyhovují a věřím, že hodně potrápíme soupeře, nejenom ve třídě RC4, ale také v kategorii Juniorů. Jelikož máme odzkoušené oba závodní vozy, tak až po absolvování seznamovacích jízd se rozhodneme, zda pojedeme s Opelem nebo Peugeotem. Vše bude záviset na charakteru trati. „Pažouta“ znám dokonale, ale i s Opelem je krásné svezení. Chci absolvovat závod stoprocentně koncentrován a plně se soustředit na výsledek. Přijďte nás povzbudit,“ láká své příznivce na soutěž v Polsku Karel Kupec.