Velký mistrák domácích automobilových soutěžích pokračoval po krátké pauze dalším podnikem, který se jel v okolí Mladé Boleslavi. Populární Bohemia rally přivítala 73 posádek z devíti zemí. Pro všechny byla připravena trať s 15 rychlostními zkouškami rozdělenými do dvou etap.
Minařík racing měl na Mladoboleslavsku dvojí zastoupení. S Peugeotem 208 R2 se představil René Dohnal s Romanem Švecem. Valašská posádka spadá se svým vozem do třídy 6, kde se sešlo deset soupeřů. Renda vstoupil do závodu třetím nejrychlejším časem třídy a v průběhu první etapy se držel na páté příčce. Tomuto umístění hodně „pomohla“ druhá zkouška závodu, kde Dohnal, byť s minimální ztrátou na vítěze, zajel sedmý čas. Naopak zkouška, která se posádce velmi povedla, byla ta předposlední ze sobotní etapy. Na RZ Sosnová René s Romanem vyhráli třídu a ve dvoukolkách zajeli druhý nejrychlejší čas. V polovině rally patřilo posádce 24. místo absolutně, páté místo ve třídě a stejná příčka náležela klukům i ve dvoukolkách. V nedělní etapě se René s Romanem dokázali ve třídě posunout o jednu příčku výše a nepopulární „brambora“ mohla být i ve dvoukolkách, ale na poslední zkoušce předstihl kluky Dán Madsen. Přesto si Dohnal se Švecem odvezli domů hned několik sad pohárů, a to hlavně z hodnocení MČR. V této klasifikaci obsadila posádka 16. příčku absolutně, 3. ve třídě 6, 3. ve dvoukolkách, 3. v kategorii junior, a aby se to nepletlo, tak i třetí v Peugeot cupu. „Rallye Bohemia je soutěž, se kterou mám velmi malé zkušenosti, toto byl můj teprve druhý start v Mladé Boleslavi. Sobotní vložky byly umotané, v lesích, na úzkém asfaltu, nedělní etapa byla velice rychlá a široká. K tomu se přidávají opravdu dlouhé přejezdy mezi jednotlivými vložkami, takže bylo důležité neztratit soustředění. Ve třídě 6 se jede strašně rychle. Piloti nedělají chyby a jediná, i když jen desetivteřinová penalizace může zhatit veškeré soutěžní snažení. To se nakonec ukázalo být rozhodujícím faktorem v souboji s Matějem Kamencem. Třetího místa si nesmírně vážím. Třída je neuvěřitelně vyrovnaná. O to cennější je každý získaný bod. Nyní se budeme soustředit na vrchol sezóny, na nadcházející Barum rally, která podle mého názoru rozhodne celou sezónu," uvedl po závodě René Dohnal.
Ve třídě 8 jsme mohli registrovat mimo jiné i posádku z Želechovických pasek Petra Krajču s Janem Houštěm. Jejich sportovní náčiní je Renault Clio Sport a ve třídě měli pět soupeřů. Také „Pasekáři“ načali soutěž třetím časem na první erzetě, ale o zkoušku dál již byli druzí a po třetí rychlostní zkoušce se dostali do vedení. Sportovně je k tomu ale nutno dodat, že z hlavního souboje o vedení ve třídě odstoupil po druhé zkoušce Pohlídal. První příčku ve třídě si Petr s Honzou udrželi do konce etapy a ve stejném rytmu pokračovali i na nedělních zkouškách. V průběhu dvoudenního závodu dokázal Krajča zajet pětkrát nejrychlejší čas ve třídě a k tomu připojil osmkrát druhý nejrychlejší. V cíli byli „Pasekáři“ klasifikováni na 29. místě v MČR absolutně, ve dvoukolkách byli jedenáctí a poháry si odvezli za vítězství ve třídě 8. „Na Rally Bohemia jsme vyrazili s úkolem bodovat co nejvýše a hlavně si závod pořádně užít a napravit loňské odstoupení v první etapě. V sobotu se nám podařilo ve třídě vyhrát s velkým náskokem, protože naši hlavní konkurenti ve třídě odstoupili. Do druhého dne jsme tak nastupovali v lepší pohodě a s dobrým náskokem. Věděli jsme, že Pohlídal bude chtít vyhrát aspoň 2. etapu a bude se snažit tahat. My jsme ale jeli bez chyb, a co nejvíce jsme šetřili auto. Tohle všechno se nám povedlo a nakonec jsme po poslední RZ zjistili, že jsme vyhráli i 2. etapu, a to o 0,5 s. Děkujeme klukům z Minařík racing za super připravené auto, všem partnerům za podporu a hlavně rodinám a všem fanouškům. A těšíme se na Rally Lubeník,“ ohlédl se za závodem Jan Houšť.