Posádky teamu vykročily do nezvykle prosluněné rally úspěšně. Jakeš s Machů v první rychlostní zkoušce zvítězili a Březík s Omelkou byli pátí. Ve zbytku sobotního dopoledne se ale obě posádky potýkaly s problémy, které vyřešila až výměna brzdových kotoučů v poledním servisu. Březík s Omelkou v sobotním dopoledni navíc nasbírali ještě 15 trestných vteřin za kontakt s retardérem a milimetrový předčasný start. Sobotní etapu tak posádky teamu zakončily na čtvrtém a devátém místě.
Nedělní druhou etapu pojaly posádky rozdílně. Březík s Omelkou se soustředili na to, aby najeli další závodní kilometry, přesto se před poslední rychlostní zkouškou vyšplhali na šesté místo. Až v té poslední je nečekaně ostrým finišem překonal Tomáš Pospíšilík. Příbram opět ukázala, že rychlost posádce nechybí, bez penalizací by posádka obsadila čtvrté místo, ale na kdyby se nejezdí. Martin Březík to bere sportovně: „Tomášovi patří naše poklona za poslední rychlostní zkoušku. My si odnášíme dobrý pocit z jízdy a domácí úkol trénovat starty a retardéry 😄😄, abychom se zbytečně neokrádali o lepší umístění. Jinak patří velký dík celému týmu za perfektní práci během celé rally.“
Jakeš s Machů chtěli v neděli zaútočit na celkové vítězství. Útok se v první polovině nedělní etapy dařil a přinesl další dvě vítězství v rychlostních zkouškách. Ve dvanácté rychlostí zkoušce přišla drobná krize, kdy smyk na kostkách skončil ne zcela jemným kontaktem s kapličkou, naštěstí bez výraznějších škod na voze. Třináctá rychlostní zkouška ale byla smolná. Defekt, který vedl po chvíli k masivní krizi končící dramatickým výletem mezi stromy a nezbytná výměna kola na trati rychlostní zkoušky. Ztráta přes čtyři a půl minuty znamenala propad z celkového druhého na jedenácté místo. Miroslav Jakeš byl pochopitelně zklamán: „Chtěli jsme bojovat o podium, ale udělal jsem defekt a nakonec můžeme být rádi, že jsme při výletu mimo trať nepoškodili výrazně auto a „jen“ se propadli na 11. místo.“
Příbram tedy přinesla drobné technické problémy, tři vyhrané rychlostní zkoušky, strhující boj Jakeše s Machů o nejvyšší příčku i rychlost Březíka s Omelkou. Šéf team VANČÍK MOTORSPORT Jaroslav Vančík hodnotí výsledek střízlivě a nezapomíná především na to, s čím šel team do závěru letošní sezony: „Barumka a Příbram byly premiérou a především testem, jak bude fungovat náročný projekt teamu o dvou posádkách s vozy nejvyšší specifikace. Jsem spokojen, team funguje velmi dobře, jdeme správným směrem. Jestli chceme myslet na nejvyšší příčky, zbývá doladit drobné detaily. Jsou to drobnosti, které zvládneme, ale právě ty v rally dělají rozdíl mezi dobrým a vynikajícím výsledkem. Co mi v Příbrami udělalo radost, byla akce Rally dětem, kterou jsme připravili s naším partnerem MOL Česká republika. Chtěli jsme dětem přiblížit rally, jak pracuje team i jak vypadá cesta k závodění – od motokár až za volant soutěžního auta. Když jsme viděli, jaký to byl pro děti zážitek, rozhodli jsme se, že tato akce bude pravidelnou součástí našeho projektu a budeme ji opakovat na všech rally, kterých se zúčastníme.“
Zdroj: TZ Vančík Motorsport