„Po loňském odstoupení ještě před samotným startem rallye na poruchu motoru jsem věřil, že máme v Hustopečích smůlu na dlouho vybranou. Proto jsme letos začali trošku opatrněji a sžívali se s místním klouzavým povrchem. Mechanici museli v prvním servisu lehce upravit tuhost podvozku a my postupně zrychlovali. Po třetí rychlostce se nám podařilo probojovat na první místo. Bohužel pro nás v polovině další RZ, praskla při brždění v prudkém sjezdu mezi vinicemi pravá přední poloosa. Byl to docela šok, protože v ten moment přestalo auto ideálně brzdit a začalo se přetáčet do boku tam, kde na nápravě zůstala zdravá poloosa. Podařilo se mi auto dostat do směru, kterým vedla cesta, ale i tak z toho byly pořádné hodiny. Pak jsme museli dokončit asi 8km jen s pohonem zadních kol,“ vysvětluje propad pořadím v první etapě Pech.
Posádka EuroOil-invelt temu nastoupila do druhé etapy s odhodláním dostat se z pátého místa na stupně vítězů a zpočátku se dařilo plán plnit. „V sedmé zkoušce, v rychlé pravé zatáčce jsme neměli z tréninku ani od našich špionů zaznamenaný beton v krajnici mimo asfalt. O ten jsme prorazili pneumatiku a museli jí vyměnit přímo na rychlostní zkoušce. Byla to velká chyba, kvůli které jsme ztratili všechny šance na dobrý výsledek,“ přiznává chybu Pech, který s Petrem Uhlem skončil na 10. místě.
Dalším závodem EuroOil-invelt teamu bude v polovině července mladoboleslavská Rallye Bohemia.
Zdroj: EuroOil-Invelt Team