Dobrodružství začalo v roce 2001 na rally San Remo, kde Seb Loeb s jeho spolujezdcem Elenou dokončili na druhém místě. V roce 2003, když už měl tým v plánu celý šampionát, získali titul v Poháru konstruktérů. Ve dvou dalších letech si připsali jak Pohár konstruktérů pro vítězný tým, tak i tituly mistrů světa v hodnocení jezdců. Až do konce roku 2006 přitom pilotovali neustále vyvíjený model Xsara WRC.
Jeho nástupce C4 WRC vyjel na tratě světových rally v roce 2007. Ale cíle zůstaly stejné: získávat co nejvíce úspěchů. C4ka je delší a mírně širší než Xsara. Tento rozdíl měl zajistit lepší stabilitu v zatáčkách a po napínavém duelu s jedničkou Fordu Gronholmem si francouzsko – monacká dvojice zajistila další, již čtvrtý titul mezi jezdci.
Další modely Citroënu získávaly a ještě získávají úspěchy i v jiných šampionátech. Například C2 S1600, které bylo vyvinuto v roce 2003 za účelem nahrazení Saxa S1600. Citroën C2 byl okamžitě úspěšný. Slavil třetí místo v roce 2004 v Evropském šampionátu, titul v roce 2005 v juniorském mistrovství světa, vítězství v roce 2006 ve Španělském a Italském šampionátu a v roce 2007 Simon Jean-Joseph s Jackem Boy?rem s ním vyhráli Evropský šampionát v rally.