A to se nakonec podařilo. Během nočních vložek se posádce Kopecký - Starý podařilo vypořádat se s ledem na trati, a tak nedoprovodili mnohé jezdce na listině odstoupivších.
Před posledními dvěma speciálkami se zdálo, že na dosah je i pódium - na Francouze Sarrazina ztrácel Kopecký pouhé dvě vteřiny. Někdejší pilot Formule 1 ale ukázal rychlost svého Peugeotu, a tak oprávněně zkompletoval letošní bednu, na které jsou jenom vozy se lvem ve znaku.
Škoda Fabia ale ukázala dostatečnou výkonnost a schopnost měřit se s těmi nejlepšími. Kopecký se sice v první a třetí etapě potácel s problémy posilovače řízení, kvůli nimž především v první vložce hodně ztratil, ale do budoucna se počítá s dalšími starty na podnicích IRC - hovoří se o Barum Rally Zlín, byť jak pro Eurosport uvedl Pokorný, o dalších (celkově se má jednat o pět až šest) podnicích se rozhodne až poté, co Škoda motorsport vyhodnotí komerční potenciál jednotlivých soutěží.