"Na Azorech to byl určitě můj dosavadní vrchol mé krátké kariéry. To je také důvod proto, že pro mě není samozřejmé být v každé soutěži takto vysoko, ale zároveň jsem motivován k tomu, abych se dostal do top ten," říká Franz Wittman. "Zdejší tratě se dají přirovnat ke Kypru, ale rychlostí k Finsku. Pokud se chcete dostat do cíle, tak je to opravdu těžká kombinace jak pro jezdce, tak pro auto," doplnil jezdec.
Rakušan bude opět spoléhat na osvědčené Mitsubishi Lancer Evo IX a je rád, že do závodu odstartuje se startovním číslem sedm, které je pro něj šťastné. A podle jeho slov je tato pozice výhodná i proto, že se závodu nezúčastní Kronos Peugeot Team. Uspět však nebude vůbec jednoduché, kromě továrních týmů Škody a Fiatu bude chtít uspět i Patrik Flodin.
Rakouskému jezdci nebude vadit ani ruský jazyk, protože se ruštinu učil ve škole. "Samozřejmě neumím perfektně, ale budu se snažit. V každém případě se budu snažit ruštinu oprášit, i kdybych to měl udělat jen ze zdvořilosti k pořadatelům," uzavřel Franz Wittman jun. před odjezdem.
Wittman chce v Rusku do top ten
Posádku Interwetten Rally Teamu, Franz Wittman jun. – Bernhard Ettel čeká po premiéře na Azorských ostrovech druhá šotolinová soutěž v rámci IRC. Premiéra dopadla úspěšně i přes některé odpůrce, kteří říkali, že nemá proti vozům S2000 šanci a tak by se opět chtěli dostat do top ten.