Jen připomeňme, že v době odstoupení Toni s Corsou S2000 figuroval na devátém místě. „Pár zatáček před tím, než jsme museli odstoupit, jsem cítil, jak nám měkne brzdový pedál. Těsně předtím, než jsme museli odstoupit, jsem řekl spolujezdci, že zkoušku budeme muset dokončit velmi opatrně. Pak náhle pedál spadl až na podlahu a já s tím už nemohl nic udělat. Zatočil jsem, zadek se nám sklouzl a narazil do plotu, pak jsme skončili v příkopu,“ říká Toni Gardemeister.
S touto Corsou Toni startoval, převzal tak vývojovou štafetu po Mikkelsenovi
V pátek se Toni zaměřoval na test Opelu Corsa S2000, protože to byla pouze třetí soutěž pro tento nový speciál. „S inovacemi na vozidle jsme byli spokojení. Je zde ovšem ještě spousta práce, jak na voze tak i na pneumatikách Hankook. Ale proto to děláme. Tento projekt je velmi zajímavý a my doufáme, že budeme i nadále moci být jeho součástí,“ zakončil Gardemeister.