Závod ve Španělsku ale také opět prokázal, že ač má Rakušan nekonkurenceschopný vůz, tak dokáže statečně bojovat s místními jezdci, kteří znají tratě. Výsledkem dvoudenního snažení bylo ale až deváté místo, nejlépe umístěný vůz skupiny N.
„Bojovali jsme do posledních metrů a rozhodně jsme nic nevzdávali. Hodně jsme se toho naučili, to mě těší. Tento rok je nejdůležitější, abychom se hlavně naučili tratě, které jsou v IRC,“ říká Wittmann.
„Tratě byly velmi obtížné. Jediné, co děláte, je, že přesně posloucháte rozpis a každý zvuk, který se ozve. Říkáte si, jen aby to už bylo za námi. Když se začnete bát, tak se staráte o auto a to vás stojí hodně času.“
Wittmannovo deváté místo je sice nejlepším výsledkem, který získal na asfaltu, ale Franz moc spokojený není: „Deváté místo je sice skvělý výsledek, ale je to také první místo, za které se neudělují body.“
Wittmann marně bojuje s vozy S2000
Rally Principe de Asturias potvrdila to, co se všeobecně dalo předpokládat. Vozy S2000 mají na těžkých asfaltových tratích výrazný náskok před vozy skupiny N. Franz Wittmann se svým Mitsubishi Lancer EVO IX neměl šanci.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PŘEHLED změn v pražské MHD: Tramvaje musí kvůli výluce jezdit po jiných trasách
-
Karel III. učinil rázný krok pro dobro královské rodiny!
-
Markéta Pekarová Adamová: První slova o rozhodnutí ministerského kandidáta Tuleji
-
Plzní otřásl nález lidské hlavy v řece. Případ řeší kriminalisté
-
Agáta Hanychová o kostlivci ve skříni: Zatajil jí Dopita něco závažného?
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce
-
Filip Kohn v Maďarsku vítězný, nyní jej čeká Rally Croatia