Už od roku 2010 budou jezdci v MS lépe a především rychleji varováni na nebezpečí na trati. Na scénu přichází firmou Magneti Marelli vyvinutý nový elektronický systém varování. Díky tomu se posádkám do vozu dostanou odpovídající informace o situaci na trati mnohem rychleji. Rozhodně je to efektivnější systém než ten, který fungoval až doposud, kdy u trati stáli traťoví maršálové a mávali žlutými vlajkami.
Elektronické žluté vlajky budou přes zimu instalovány do kokpitů vozů. Díky nim bude moci vedení soutěže posádky rychleji informovat o nebezpečí na trati. V kokpitu se v tu chvíli rozbliká žluté světlo. Spolujezdec poté musí zmáčknout knoflík, kterým potvrdí vedení závodu příjem této informace. Až poté zhasne žluté světlo v kokpitu.
Celý systém bude fungovat přes GPS, touto cestou pak bude pokračovat i další komunikace mezi vedením závodu a posádkou. „WRC je ideální platformou pro vylepšení tohoto systému. Systém pomůže jak posádkám na trati, tak i divákům,“ prohlásil Roberto Dalla, manažer Magneti Marelli.
Do rally se zavádí elektronická žlutá vlajka
Značka Magneti Marelli vyvinula nový elektronický systém, který bude dávat posádkám varování o možném nebezpečí na trati elektronickou formou přímo do vozu. Jedná se o tzv. žlutou vlajku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka