Tři závodní série v rámci mistrovství světa zůstávají, změní se ale jejich tvář. V poháru SWRC zůstávají i nadále současné vozy specifikace S2000 s dvoulitrovými atmosférickými motory. Nové vozy s motory 1,6 l a turbodmychadlem sice budou moci startovat, body ale dostávat nebudou.
Změny by se měli týkat i PWRC. Nadále zůstává pro osvědčené „en čtyřky“, měla by ale vzniknout i další kategorie pro vozy s jednou poháněnou nápravou, konkrétně vozy specifikace R3.
Nově by měla vzniknout také jakási akademie pro mladé jezdce. Ta by mohla navázat na zvolna končící Pirelli Star Driver. Využívat by se mohlo i jednotné techniky, konkrétně vozů Mitsubishi Lancer Evo X. Dosud ale není rozhodnuto, zda takováto kategorie pro mladé talenty nahradí stávající JWRC.
Známy nejsou žádné novinky ohledně navrhované třídy R4, která by byla nástupcem současných vozů N4. Důvodem je to, že FIA čeká na návrhy a vyjádření ze strany Subaru a Mitsubishi. Konkrétnější podobu bychom se však mohli dozvědět po následujícím zasedání FIA. Tedy v polovině září.
Co se změní v SWRC, PWRC a JWRC?
Plány na zřízení nové rallyové akademie pro mladé jezdce nabírají konkrétních podob. Koncept počítá s nasazením jednotné techniky. Inovacemi projdou nejspíše i kategorie SWRC a PWRC.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka