Proton, který vyvíjí a nasazuje do šampionátu IRC britská společnost MEM, se v posledním roce soustředí právě na vývoj auta na asfaltu. Panizzi věří, že když stáj vyvine další úpravy, tak může vůz jezdit pravidelně na špici.
„Pro mě je v současné době řešení docela jednoduché. MEM odvedl velmi dobrou práci, když dostal vůz na úroveň, na které v současnosti je. Je ale jasné, že by stáj potřebovala větší rozpočet, aby dokázala dostat auto na úroveň Škody nebo Peugeotu,“ míní Panizzi.
Panizzi, který se mimo jiné staral o vývoj veleúspěšného Peugeotu 207 S2000, už i navrhl managementu Protonu, který byl na rally San Remo přítomný, jistá vylepšení.
Panizzi: Proton potřebuje větší rozpočet
Poté, co se Gilles Panizzi zúčastnil nedávné asfaltové Rally Sanremo s Protonem Satria Neo Super 2000, se pustil Francouz do hodnocení stroje. Gilles skončil na celkové 20. pozici, ale i přesto věří, že je ve voze velký potenciál pro budoucnost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
-
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
-
Vsetín: galerie Kuby Machálka
-
PARTR Rally Vsetín s necelou stovkou posádek
-
CER v galerii Jakuba Machálka