Ve druhé etapě (první zde) zbývaly na posádky čtyři měřené úseky. Start do prvního z nich vyšel nejlépe Janu Kopeckému, který dokázal úvodní vložku vyhrát o šest vteřin před Lucou Rossettim a vyhoupl se do čela právě před tohoto italského pilota. Rozdíl mezi těmito „kohouty“ činil nicotných 0,9s. Na třetí místo se vrátil Paolo Andreucci, který na „bedně“ vystřídal s problémy jedoucího Bassa, který ztratil na třináctikilometrové vložce více jak 30s. Nejdelší vložka soutěže, stejně jako v první etapě téměř třicetikilometrová La Cavargna byla na pořadu jako druhá v první sekci druhé etapy a opět notně zamíchala pořadím. Bassovi problémy na této vložce neskončily a musel ze soutěže odstoupit. Výborně zajel Alessandro Perico, který byl nejrychlejší a poskočil o tři místa v celkovém pořadí na třetí za již suverénní dvojici Rossetti, Kopecký. Prvně jmenovaný dokončil nejdelší vložku na druhém místě o 1,4s před českým pilotem a vrátil se do čela o 0,6s před závěrečnými čtrnácti a půl kilometry soutěže.
Poslední sekci zahájila nejkratší vložka soutěže jen 1,5 kilometrová speciálka, kterou ovládl Andreucci před Longhim. Nejdůležitější souboj se však odehrával mezi Kopeckým a Rossettim. Na takto krátkém úseku se nedalo přepokládat, že někdo z dvojice bojující o prvenství nabere větší ztrátu. Jan Kopecký byl tentokrát rychlejší, obsadil třetí místo a snížil ztrátu na Rossettiho o jednu desetinu. Před poslední vložkou měl tak Rossetti k dobru 0,5s a o vítězi muselo rozhodnout 13,98 kilometru. Pevnější nervy měl nakonec domácí borec, který vložku vyhrál o pět desetin před Kopeckým a o jednu jedinou sekundu triumfoval ve 29. ročníku Rally di Como. Třetí místo obsadil v poslední vložce stějně jako v celkovém pořadí Alessandro Perico.
Velmi vyrovnaná a dramatická poslední soutěž CIR nám tak rozluštila tajenku, kdo obsadí druhé a třetí místo za již jistým šampiónem Andreuccim. Vítězstvím v soutěži si stříbrný věnec uhájil Luca Rossetti před českým pilotem Janem Kopeckým, pro kterého je to jistě velmi cenný výsledek v prestižním italském šampionátu.
Pořadí |
Posádka vůz |
Celkový čas | Ztráta na vedoucího |
1. | Rossetti L. - Chiarcossi M. Fiat Abarth Grande Punto S2000 |
1:38:08,4 | --- |
2. | Kopecký J. - Starý P. Škoda Fabia S2000 |
+1,0 | |
3. | Perico A. - Carrara F. Peugeot 207 S2000 |
+46,0 | |
4. |
Travaglia R. - Granai L. Fiat Abarth Grande Punto S2000 |
+58,1 | |
5. | Fontana C. - Arena N. Peugeot 207 S2000 |
+1:09,5 | |
6. | Longhi P. - Baggio L. Peugeot 207 S2000 |
+1:42,5 | |
7. | Signor M. - Barone M. Škoda Fabia S2000 |
+1:52,3 | |
8. | Carella A. - Riolfo I. Peugeot 207 S200 |
+2:40,0 | |
9. | Andreucci P. - Andreussi A. Peugeot 207 S200 |
+3:31,5 | |
10. | Angrisian M. - Dainese L. Mitsubishi Lancer Evo IX |
+3:38,4 |